Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Jij kunt naar de lezing van Melissa Rach, auteur van Content strategy for the web

28okt 201310:54
  • Content
  • 10398 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Trends

nieuws Op 19 november spreekt Melissa Rach, medeauteur van het boek 'Content strategy for the web' en eigenaar Dialog Studios voor de eerste keer in Nederland over haar visie op het gebied van content strategie. Het event wordt georganiseerd door het kennisplatform van de LECTRIC Groep: What’s up?! en zal plaatsvinden in ’s-Hertogenbosch.

28okt 201310:11
  • Content
  • 17992 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • AccountabilityOnderzoek

nieuws Over de populariteit van contentmarketing hoeven we het hier niet meer te hebben. In Duitsland is ene onderzoek uitgevoerd naar de rol van contentmarketing in SEO. Linkbird heeft tussen juli en augustus 2013 eeb survey uitgevoerd onder SEO-experts, SEO-bureaus en webbureaus. De centrale vraag was: "Hoe belangrijk is contentmarketing voor SEO?" De resultaten zijn gepresenteerd in een infographic.

Data met voorspellend karakter = Nieuwe kansen voor marketeers

25okt 201309:09
  • Content
  • 18160 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • DigitaalAccountabilityVerdienmodellen

nieuws Propaganda (Belgisch contentmarketingbureau) heeft in samenwerking met Tele'Train een whitepaper over Voice of the Customer analytics (VoCa) ontwikkeld. VoCa is een nieuwe tool die vanaf 2014 ook aan Nederlandse en Belgische marketeers de kans zal geven om snel en gestructureerd inzicht te krijgen in actuele en toekomstige 'trending topics' op basis van diepgaande analyse van telefoongesprekken en/of mail en social media conversaties.

De business achter een YouTube-hit

23okt 201321:18
  • Content
  • 23498 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VerdienmodellenVideo

nieuws 21 jaar is hij, maar met 400.000 volgers en meer dan 30 miljoen views per jaar is Bardo Ellens de onbetwiste nummer 1 op het Nederlandstalige YouTube. Hoe bouwt hij dit succes uit tot een bedrijf? Bardo vertelt, in 180 seconden.

Winnen middenin de crisis: het straffe verhaal van My Renault

23okt 201309:00
  • Content
  • 19503 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Awards

nieuws Met het online loyalty platform My Renault slaagt Renault BeLux er jaar na jaar in om meer klantentrouw en omzet te genereren, middenin de automobielcrisis. Het platform heeft al een aantal internationale prijzen in de wacht gesleept en is ook weer genomineerd voor nationale en internationale prijzen. Op het Customer Media Congres wordt de case gepresenteerd door Gilles van Lembergen, en jij kunt daar bij zijn.

Head Office NL samen met IKEA Nederland tweemaal genomineerd in de VS

22okt 201320:59
  • Content
  • 24329 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintAwards

nieuws Loyalty-magazine hej, dat Head Office NL in nauwe samenwerking met opdrachtgever IKEA maakt, is bij de Pearl Awards (VS) in twee categorieën genomineerd.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content