Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

ANWB reorganiseert eigen mediabedrijf

11okt 201311:03
  • Content
  • 21835 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintVerdienmodellen

nieuws Teruglopende abonnementen en advertentie-inkomsten dwingen de ANWB haar uitgeverij te reorganiseren. De opbrengsten uit nieuwe media compenseren de teruglopende inkomsten van de traditionele media onvoldoende. Door de reorganisatie zal bij het mediabedrijf de werkgelegenheid met 76 fte afnemen.

Mini-uitgave van natuurfilm De Nieuwe Wildernis

11okt 201310:22
  • Content
  • 15850 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Print

nieuws De natuurfilm De Nieuwe Wildernis is een groot succes in de Nederlandse bioscopen. Hoogte 80 maakte op verzoek van Staatsbosbeheer een op de film gebaseerde mini-uitgave van naarbuiten.

Herfsteditie van BLAD voor Intratuin

11okt 201310:07
  • Content
  • 16095 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Print

nieuws De tweede uitgave van BLAD is een feit! Deze najaarseditie biedt inspiratie om je uit te leven in je huis. Label uit Arnhem is verantwoordelijk voor concept en realisatie.

149 inzendingen voor Grand Prix Customer Media

7okt 201314:49
  • Content
  • 13476 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Awards

nieuws Voor de Grand Prix Customer Media Awards zijn 149 cases ingediend. De Grand Prix Customer Media zijn awards voor opvallende customer media en contentproducties. Zowel offline als online. Een Grand Prix-award beloont oorspronkelijkheid, kwaliteit, effectiviteit en vernieuwing. Een award is een compliment aan een merk en een producent, en is een aanmoediging om op de ingeslagen weg door te gaan.

Pseudo-onderzoek naar contentmarketing

7okt 201314:36
  • Content
  • 19632 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Onderzoek

nieuws "Ik vraag speciale aandacht voor de stortvloed van pseudo-onderzoekjes waar we door geteisterd worden. Niet zelden zijn ze uitgevoerd door de afzender die commercieel belang heeft bij de resultaten van zo’n ‘onderzoek’." Reg van Steen, directeur TNS NIPO accountgroep B2B, waarschuwt op platformcontent.nl voor evangelisten in contentmarketing. Hij speelt zelfs het alom bekende Content Marketing Institute de zwarte piet toe.

Tijdschriften worden vervangen door dure bookazines

7okt 201311:16
  • Content
  • 18016 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Print

nieuws Het aantal tijdschriftlanceringen neemt af, maar de markt voor 'bookazines' - dure eenmalige speciale uitgaven van $10 of meer - is opkomend. Dit is de observatie van Samir Husni, ook wel bekend als Mr. Magazine, in de New York Post.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content