Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

"Laten we onszelf niet voor de gek houden"

Hans Verstraaten
4jun 201316:29
  • Content
  • 8363 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded contentJournalistiek

nieuws Waarom weet ik ook niet, maar sinds twee, drie jaar siert deze sector zich met het predikaat content marketing dan wel branded content en claimt zij ook journalistiek te bedrijven, zij het, jawel, branded journalism.

Podcast: Customer media en branded content

Onder Mediadoctoren
23apr 201311:50
  • Content
  • 7460 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded contentJournalistiek

nieuws Suzanne de Bakker gast bij Onder Mediadoctoren. Branded content, customer media, product placement zijn termen voor de vervagende grens tussen journalistiek en commercie. Bedrijven, organisaties en overheden maken zelf media, zoals de Kampioen. Televisieprogramma’s als Life & Cooking worden gesponsord of staan zelfs helemaal in dienst van een merk. In de krant staan berichten die geschreven zijn door PR-bureaus, in Nederland is dat ongeveer dertig procent. In de twaalfde aflevering verwonderen de mediadoctoren zich over deze grensvervaging.

21 november: Customer Media Congres samen met de Grand Prix Customer Media 2013

6feb 201311:29
  • Content
  • 7366 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • AwardsBranded content

nieuws 21 november wordt de dag van de Customer Media, of als het aan de verschillende brancheorganisaties ligt de dag van Content Marketing. Het succesvolle Customer Media Congres, dat alweer voor de achtste keer wordt georganiseerd, krijgt dit jaar een mooi verlengstuk met de uitreiking van de Grand Prix Customer Media.

21 nominaties Grand Prix Customer Media 2012

17okt 201217:40
  • Content
  • 7570 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Awards

nieuws 21 professionals in het vak hebben zich afgelopen week gebogen over de 95 inzendingen voor een Grand Prix Customer Media. Deze worden uitgereikt op 22 november in de Lichtfabriek in Haarlem 21 inzendingen werden genomineerd. Daarmee bekroont de jury op voorhand al de professionaliteit van de inzendingen.

Willem Koch neemt afscheid met Luister

15jun 201210:34
  • Content
  • 6981 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Storytelling

nieuws De zender is het contact met de ontvanger verloren en toch zijn we tegenwoordig allemaal zowel zender als ontvanger. We luisteren niet meer naar elkaar. We luisteren niet meer naar onszelf. De kloof tussen wat de zender wil vertellen en wat de ontvanger wil horen, is er het beste bewijs van.

Intermediair en Linda beste covers van Nederland

1jun 201214:14
  • Content
  • 6520 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintAwards

nieuws Op donderdag 31 mei zijn tijdens de Nationale Coverdag de Prix de C'Oeuvre uitgereikt. Deze prijzen gaan naar periodieken die gedurende lange tijd hebben laten zien toonaangevende covers te maken, als het gaat om design en effectiviteit. De Prix de C’Oeuvre bestaat uit een vakprijs en een publieksprijs.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content