Lucas Boon

Lucas Boon

Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune

Functie: redacteur

Biografie Sinds mei 2016 werk ik voor MarketingTribune en in het bijzonder voor het platform contentmarketing. Voor nieuw(tje)s, blogs, ideeën of gewoon een goede kop koffie ben ik altijd in, mail me op: lucas@marketingtribune.nl.

 

Recente artikelen van Lucas Boon

Branded Content Event 2017: interactiviteit voorop

3feb 201715:01
  • Content
  • 22596 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentBranded Content EventBranded contentEvenement

nieuws Met 600+ bezoekers zat DeFabrique ramvol, op donderdag 2 februari tijdens het Branded Content Event. Het inhoudelijke programma speelde zich af in Loods 8, maar minstens zo interessant (en gezellig!) was het in de industriële hal waar tout branded content NL samenkwam om te netwerken maar ook om ballen te gooien met BrandDeli of BN'ers te raden bij de 538-stand.

[BeeldRSVP] Branded Content Event 2017 in 9 foto's

3feb 201711:39
  • Content
  • 16728 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Branded Content Event

nieuws Op het Branded Content Event 2017 is het ook ver vóór de borrel begint gezellig. In Loods 8 speelt het inhoudelijke programma zich af, maar in de ruime hal van DeFabrique wordt café latte gedronken, ballen gegooid met BrandDeli en werkelijk handel gemaakt. Een impressie.

600+ bezoekers op Branded Content Event 2017

2feb 201712:01
  • Content
  • 10872 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Branded Content Event

nieuws Met nog een volle middag te gaan, kunnen we nu al spreken van een succesvolle editie van het Branded Content Event 2017, dat op het moment van schrijven plaatsvindt. Meer dan 600 creatieven, (content)marketeers en andere geïnteresseerden zijn afgereisd naar een afgeladen DeFabrique in Utrecht. Een korte roundup.

Razende reporter Willem-Albert Bol: 'Zin in discussie over branded content'

1feb 201715:02
  • Content
  • 38309 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Branded contentBranded Content EventContentEvenementDialoog

nieuws Niemand minder dan Willem-Albert Bol van De Persgroep neemt de rol van razende reporter op zich, donderdag 2 februari tijdens het Branded Content Event in DeFabrique te Utrecht. Waarom? En wat moet het precies opleveren? Een korte vooruitblik met de creative director van de uitgeverij.

Het geheime presentatiewapen

1feb 201712:53
  • Algemeen
  • 13408 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • InnovatieInteractieCommunicatie

nieuws Logitech heeft een nieuwe presentatietool op de markt gebracht: Spotlight. Het Zwitserse tech-bedrijf gaat de wereld over om het product aan de man te brengen en deze week is Amsterdam aan de beurt. Enige promotie uit de lage landen is dus wel gewenst en daarom is ook MarketingTribune uitgenodigd in de Orange Room van het Conservatorium Hotel. Wat maakt deze Spotlight zo bijzonder, en dan met name voor marketeers?

Merlijn van Vliet (Kokoro) over Project Side Project: 'Creativiteit ook na zessen belangrijk'

27jan 201711:46
  • Bureaus
  • 40008 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • CommunicatieInteractieEvenement

nieuws Het Amsterdamse bureau Kokoro vindt dat creatieven die naast hun baan aan projecten werken, hét voorbeeld zijn van mensen die hun hart volgen. Daarom: Project Side Project, een expositie vanaf 26 januari (een week lang) in 'Hutspot' aan de Van Woustraat waar in totaal acht side projects uit de schaduw worden gehaald. Merlijn van Vliet, mede-oprichter en creative director van het bureau, licht de plannen toe.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content