Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Onderzoek wijst uit: afbeelding met vrouw scoort hoger dan die met man

13jun 201615:57
  • Content
  • 11636 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • TrendsDigitaalContent

nieuws Welke online afbeeldingen blijven het langste hangen bij bezoekers? Dit is de vraag waar Lewis onderzoek naar heeft gedaan. Wat blijkt: afbeeldingen met een vrouw erop scoren aanzienlijk hoger dan eentje waar een man op afgebeeld staat. En: gemiddeld herinnert 86 procent van de bezoekers zich het bedrijfslogo na het bezoeken van de website ervan.

YouTube-ster publiceert boek

10jun 201616:37
  • Content
  • 22881 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentTrends

nieuws MeisjeDjamila staat met haar 430.000 abonnees bekend als een van Nederlands' grootste YouTubers. Ter info: haar best bekeken video telt meer dan 15 miljoen views. Samen met uitgeverij FC Klap heeft Djamila nu een boek op de markt gebracht. Vanaf 22 juni bij Bruna en nu al online te bestellen.

Coolblue, Praxis en Netflix winnen Beste Social Awards

10jun 201612:39
  • Content
  • 12130 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • TrendsVideoDigitaalContentAwardsSocial media

nieuws De Beste Social Awards werden gisteravond (9 juni) uitgereikt in B. Amsterdam. Uiteindelijk is er door 14.000 mensen gestemd in tien verschillende categorieën - dit is een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar. Grote winnaars: Coolblue (Beste Video), Praxis (Beste Copy Writing) en Netflix (Beste Merk).

YouTube leidend in nieuwe Havaianas campagne

9jun 201610:47
  • Content
  • 8556 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentVideo

nieuws Slippermerk Havaianas heeft Influencer Marketing Agency (IMA) aangesteld voor een internationale campagne. YouTube zal hierin leidend zijn. Doelstelling van IMA is om Havaianas 'als nummer één flipflop merk' voor de beoogde doelgroep (25-45 jaar) neer te zetten. Door het inzetten van internationale influencers als Anton Reyst en Jeanne van LittleJBeauty is IMA voornemens deze doelgroep te bereiken.

Mike Hoorman wordt Vlogmeister van Qmusic

9jun 201610:39
  • Content
  • 9274 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentVloggen

nieuws Mike Hoorman is de nieuwe Vlogmeister van Nederland. Gisteravond maakte Qmusic-dj Kai Merckx dit bekend. De radiozender startte in april dit jaar een zoektocht naar nieuw vlogtalent waarbij Mike uiteindelijk meer dan honderd videotalenten achter zit liet. Vanaf vandaag gaat hij aan de slag met een fulltime jaarcontract bij Qmusic.

Vloggers lanceren sponsorship America Today en War Child

9jun 201610:02
  • Content
  • 11697 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Vloggen

nieuws America Today wordt hoofdsponsor van de War Child Kidsclub. Het kledingmerk gaat America Today helpen met de realisatie van de club waar het thema 'vriendschap' een centrale rol moet spelen. Vier vloggers lanceerden gisteren (8 juni) de War Childs Kidsclub vanaf het dak van de A'dam Tower.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content