Lucas Boon

Lucas Boon

Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune

Functie: redacteur

Biografie Sinds mei 2016 werk ik voor MarketingTribune en in het bijzonder voor het platform contentmarketing. Voor nieuw(tje)s, blogs, ideeën of gewoon een goede kop koffie ben ik altijd in, mail me op: lucas@marketingtribune.nl.

 

Recente artikelen van Lucas Boon

Sanoma: 'HeadOfficeNL onvoldoende in staat klanten te behouden'

31aug 201613:10
  • Content
  • 10702 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • PrintJournalistiekContentStrategieUitgevers

nieuws Sanoma gaat contentmarketingbureau HeadOfficeNL integreren met de Belgische tak. Sanoma is op het moment van schrijven niet bereikbaar voor commentaar, wel deelt het uitgeverijconcern de interne briefing met MarketingTribune.

Jeroen Konings nieuwe business director Brand New Telly: 'Goed biertje minstens zo belangrijk'

31aug 201610:22
  • Content
  • 8054 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • CommunicatieContentNieuwkomers

nieuws Jeroen Konings is de nieuwe business director bij Brand New Telly. Hij maakt de overstap vanuit TBWA waar hij meerdere rollen op marketing en communicatie en account heeft vervuld voor onder meer Heineken en KPN. Een korte kennismaking.

Grand Prix case van de week: Scripta Communicatie

29aug 201614:43
  • Content
  • 10180 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Grand Prix Content MarketingContentEvenement

nieuws Op donderdag 17 november is het zover: de Grand Prix Content Marketing in DeFabrique te Utrecht. Dan zullen de beste contentmarketing-cases en -producties in Nederland en België worden beloond. In aanloop naar deze bewuste avond plaatsen we op dit platform diverse cases van (contentmarketing-)bureaus. Wat is het communicatiedoel van de case? En wat was het resultaat? Deze week: Scripta Communicatie.

ADE Dance & Brands: 'Merken kunnen niet meer om dance heen' - early bird tickets nu beschikbaar

29aug 201611:17
  • Algemeen
  • 57526 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • EvenementInteractieDialoogCommerce

nieuws In samenwerking met First Day of Spring organiseren MarketingTribune, BBP Media en ADE dit jaar voor de derde maal ADE Dance & Brands, waar marketeers, dj's en andere creatieven tezamen komen. Donderdag 20 oktober in het vernieuwde Hotel Arena. Op het moment van schrijven zijn er al acht (veelal internationale) sprekers bekendgemaakt, waaronder Bettina Dorn van Warner Music Central Europa en Zoe Stainsby van Microsoft, Iconic Artist. Samen met Peter Kan, founder van First Day of Spring én Dance & Brands, blikken we vooruit op al dit moois. 'Het congres geeft inzicht in de toch wel complexe wereld van dance.'

Joep Becx nieuwe artdirector Allerhande bij MPG.: 'Mijn kennis is breed inzetbaar'

25aug 201613:52
  • Content
  • 14639 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentPersonaliaInterview

nieuws Contentmarketingbureau MPG. heeft Joep Becx aangesteld als nieuwe artdirector Allerhande. Becx werkte eerder in creatieve functies bij onder meer Nike, RTL4 en Elle. Bij MPG. gaat Becx onder andere het designteam aansturen. Een paar vragen!

Antoinette Hoes (ceo Wunderman Amsterdam): ‘Creativiteit gaat veel verder dan de creatieve teams’

18aug 201610:23
  • Content
  • 15902 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • StrategieNieuwkomersInterview

nieuws Deze zomer herintroduceert digital bureau Wunderman (175 kantoren in zestig landen), na acht jaar afwezigheid, zich op de Nederlandse markt. Het bedrijf wil zich in de hoofdstad verder ontwikkelen op het snijvlak van data en creativiteit. Kersverse ceo: Antoinette Hoes. Geboren en getogen Amsterdamse met daarbij een passie voor creatie. ‘Ik werk graag met nerds, met kunstenaars.’ De eerste propositie die Wunderman Amsterdam gaat opzetten luistert naar de naam Health Plus, waar volgens Hoes een ‘enorme kans’ ligt.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content