Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Marlies Dekkers lanceert nieuwe billboard campagne

28apr 201609:30
  • Content
  • 3095 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • InspiratieContent

nieuws Marlies Dekkers heeft een nieuwe campagne gelanceerd: ‘Because I am a Feminist’. De campagne daagt vrouwen uit om te vechten voor hun dromen. Het lingeriemerk hoopt met billboards in vier grote steden onafhankelijke vrouwen te stimuleren om krachtige rolmodellen te worden. ‘Zij kunnen namelijk slimme, jonge meiden van allerlei achtergronden inspireren en motiveren om alles uit hun talenten te halen.’

[Boek] Jan Driessen geeft in nieuwe boek 'A Story to Tell?' tips om overtuigend te spreken in het openbaar

27apr 201608:30
  • Content
  • 12157 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • StorytellingPersonen

nieuws Hoe vertel je eigen verhaal met blijvende impact? Dat is een vraag die steeds meer managers zich vandaag de dag stellen. Doordat hun vanzelfsprekende gezag is weggevallen, wordt overtuigend presenteren belangrijker dan ooit, meent communicatiestrateeg en oud- journalist Jan Driessen. Vandaag verschijnt zijn boek ‘A Story to Tell?’.

Update MyAlbum maakt van iPhone storytelling tool

26apr 201609:30
  • Content
  • 8167 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • AppsDigital designStorytelling

nieuws Een update van MyAlbum heeft van de iPhone een storytelling tool gemaakt. Met de nieuwe app, bedoeld voor zowel zakelijk als persoonlijk gebruik, biedt Apple gebruikers een multiplatform-oplossing voor het creëren en beleven van verhalen, zowel thuis als onderweg.

[Nationale Coverdag] Iebele van der Meulen, Linda.

26apr 201608:45
  • Content
  • 7119 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • TijdschriftenPrintTijdschriftuitgevers

nieuws De Nationale Coverdag komt er weer aan! Op dinsdag 17 mei staat staat de cover in de spotlight. Iebele van der Meulen, creative director van Linda. magazine, is één van de sprekers. Aan welke eisen moet een goede cover voldoen? Hebben bladen nog wel toekomst? Van der Meulen geeft alvast antwoord op vijf vragen.

‘Samen Smeren’-campagne met Brom & Brul in de hoofdrol

25apr 201611:15
  • Content
  • 9032 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Video

nieuws Ladival Zonbescherming heeft vandaag de campagne ‘Samen Smeren’ gelanceerd, waarbij basisscholen in Nederland gratis zonnebrandcrème krijgen aangeboden plus een geanimeerd pakket lesmateriaal en een video voor kleuters, met mascottes Brom & Brul in de hoofdrol. Het idee? Klasgenootjes worden zonmaatjes!

5 minuten met: Bram Verlaan, creatief directeur van Zcene

25apr 201609:15
  • Content
  • 16985 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentEngagementVideoStorytelling

nieuws In '5 minuten met' geven we het woord aan marketeers. Wat zijn hun favoriete cases en waar halen zij hun inspiratie vandaan? In deze editie van '5 minuten met' geven we het woord aan Bram Verlaan, het creatieve brein achter Zcene MovingMediaCompany.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content