Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Pulizzi, Roetzer en Wheatland sprekers op #CMFF-sessie Content Marketing World

29aug 201711:24
  • Content
  • 7468 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • EvenementContent

nieuws Contentmarketinglovers kijken er al een tijd lang reikhalzend naar uit: Content Marketing World, dat volgende week (5-8 september) plaatsvindt in Cleveland, Ohio. Liefst 4.000 contentmarketingprofessionals van over de hele wereld stappen komend weekend in het vliegtuig om samen inspiratie op te doen voor hun contentmarketingtsrategie voor het nieuwe jaar. Uit Nederland zijn vertegenwoordigd MarketingTribune, Platform Content en Content Marketing Fast Forward (CMFF). Die laatste partij organiseert op dinsdag 5 september, de dag voor aanvang van het congres, een ochtend lang interactieve sessies met toonaangevende sprekers.

Managed Hulc: 'Influencer marketing is vaak nog te tijdrovend'

22aug 201710:46
  • Content
  • 8387 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentMarketingcommunicatieDigitaal

nieuws Influencer marketing is hot, zo weet ook Hulc. De online marktplaats voor influencer marketing en seo stelt dat twee op de drie marketeers zich meer wil richten op deze vorm van marketing. 'Toch blijkt het altijd intensiever en daarmee duurder uit te pakken dan verwacht.' Hulc biedt daarom nu Managed Hulc aan.

Premier League brengt single uit met MassiveMusic

22aug 201709:42
  • Content
  • 7815 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • CreatieContent

nieuws De Engelse Premier League heeft een single uitgebracht tegelijkertijd met de kick-off van het nieuwe voetbalseizoen. Het nummer 'This Is Premier League' is geschreven en geproduceerd door MassiveMusic, als onderdeel van de audio identiteit die het muziekbureau vorig jaar ontwikkelde voor de rebranding van de Premier League.

Grand Prix Content Marketing 2017: verhoog je kans op een Award of Bekroning

3aug 201714:16
  • Content
  • 22262 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • AwardsContentGrand Prix Content Marketing

nieuws De Grand Prix Content Marketing 2017 staat weer voor de deur. Sterker: de inschrijving is al opengesteld. Maar wat is nu precies het verschil tussen een Award en een Bekroning? Hoe wordt er voor die twee verschillende zaken beoordeeld? En dus: in welke categorieën stuur je cases in met de hoogste kans op het winnen van zo'n felbegeerde prijs?

Nieuwe categorieën voor Grand Prix Content Marketing

2aug 201715:17
  • Content
  • 12588 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • AwardsContentGrand Prix Content Marketing

nieuws Het vak contentmarketing verandert continu, nieuwe technieken maken weer andere aanpakken mogelijk. Vandaar ook ieder jaar een klein aantal aanpassingen in de categorieën voor de Awards en Bekroningen van de Grand Prix Content Marketing 2017. Inzenden voor de Grand Prix? Kijk dan goed in welke categorie je de meeste kans maakt, voordat je een case inzendt. Let daarbij ook op het onderscheid tussen Awards en Bekroningen.

MPG ontwikkelt Groenteboost-chatbot voor Albert Heijn

2aug 201714:02
  • Content
  • 7828 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • DigitaalContent

nieuws Contentmarketingbureau MPG heeft met de ontwikkeling van chatbots een nieuwe stap gezet in het realiseren van 1-op-1 contact met de consument. Onlangs is de Groenteboost-chatbot voor Albert Heijn gelanceerd via Facebook messenger. MPG is verantwoordelijk voor de strategie, ontwikkeling, implementatie, content en begeleiding.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content