Lucas Boon

Lucas Boon

Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune

Functie: redacteur

Biografie Sinds mei 2016 werk ik voor MarketingTribune en in het bijzonder voor het platform contentmarketing. Voor nieuw(tje)s, blogs, ideeën of gewoon een goede kop koffie ben ik altijd in, mail me op: lucas@marketingtribune.nl.

 

Recente artikelen van Lucas Boon

Vooruitblik op de IAA Haringparty - 'Voorlopig beschouw ik mijzelf nog als talent'

7jun 201613:20
  • Content
  • 11304 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentPitchesReclame

nieuws Eindelijk, het nieuwe haringseizoen gaat van start. En dat betekent ook: Haringparty! Op donderdag 16 juni organiseert de IAA daarom 'Hollandse Nieuwe', dé haringparty voor de advertising industrie. Naast het traditionele haringhappen staat er Holland's nieuw marketingtalent op het menu, dat hun visie deelt met het publiek. Samen met talenten Tijmen van der Meer en Daan Koek blikken we vooruit op deze feestlijke dag.

Hoofdsponsor ING over The Flying Dutch: ‘Garrix voor de jeugd, Tiësto voor de veertigplussers’

nieuws The Flying Dutch, het immense dance-evenement waarop ‘tien van de grootste Nederlandse dj’s’ kwamen draaien, vond afgelopen zaterdag (4 juni) plaats in Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven. Per helikopter werden de plaatjesdraaiers van stad naar stad gevlogen. The Flying Dutch en hoofdsponsor ING werkten dit jaar voor de tweede maal samen om dit ambitieuze plan te realiseren. ‘Deze editie wordt alleen maar beter.’

Funda.nl/thuis geeft antwoord: 'Hoe koop ik een huis?'

31mei 201611:24
  • Content
  • 3424 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentDigitaalJournalistiekContent

nieuws Vorige week zette funda een nieuw contentplatform voor consumenten live: funda.nl/thuis. Doel van het platform is om de funda bezoeker 'ook op andere relevante momenten in de wooncyclus te inspireren en op weg te helpen met betrouwbare informatie', zo is er te lezen in een persbericht. Hierbij wordt antwoord gegeven op vragen als: hoe koop ik een huis? Of: hoe koop ik als zzp'er? Een mooi initiatief, dat vraagt om enige toelichting. In gesprek met Gonneke Daris, communicatie & pr medewerker bij funda.

'YouTube heeft de toekomst, tv is dood'

26mei 201611:00
  • Content
  • 6037 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • TrendsVideoContent

nieuws Videocontent is hot, maar wat weten we nu echt? Anders gezegd: wat weten we níet, wat valt er nog te leren op dit gebied? Doel van vanmiddag: het kennisniveau van de YouTube-markt moet omhoog. Om dit te verwezenlijken bracht Veed (bekend van het gelijknamige magazine en festival) de hotste YouTube-sterren van het moment bij elkaar. Kayvon Beykpour, ceo en founder van Periscope, moest daarbij voor de nodige verdieping zorgen. Plaats delict: Amstel Hotel. Vanaf de Amstel voeren we op een luxe sloep zo de Amsterdamse grachten tot aan diep in Amsterdam-Noord waarbij alles met een live drone (!) werd opgenomen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content