Lucas Boon

Lucas Boon

Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune

Functie: redacteur

Biografie Sinds mei 2016 werk ik voor MarketingTribune en in het bijzonder voor het platform contentmarketing. Voor nieuw(tje)s, blogs, ideeën of gewoon een goede kop koffie ben ik altijd in, mail me op: lucas@marketingtribune.nl.

 

Recente artikelen van Lucas Boon

DJ Sam Feldt lanceert Fangage: 'We zijn geen standaard reclamebureau'

10okt 201710:32
  • Content
  • 9689 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Branded contentContentSocial media

nieuws Sam Feldt heeft Fangage gelanceerd; een communicatie platform waarbij influencers en merken direct in contact staan met hun fans 'zonder restricties die partijen zoals Facebook en Instagram met zich meebrengen'. Waarom verbindt Feldt zijn naam hieraan? En hoe ziet de mediamix van Fangage eruit? De 24-jarige dj vertelt.

Nikos Vlachopoulos (marketing director Vodafone UK): ‘Nieuwe merkpropositie is bottom up aangepakt’

9okt 201711:11
  • Online
  • 18837 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • CampagnesMobile

nieuws Vodafone neemt na negen jaar afscheid van 'Power to you' en presenteert de nieuwe merkclaim: 'The Future is Exciting. Ready?' MarketingTribune was aanwezig bij de lancering in Londen en sprak met Nikos Vlachopoulos, marketing director bij Vodafone Group UK.

Bas Ording (ex-Apple): 'Een goed merk heeft één duidelijke boodschap'

6okt 201713:01
  • Design
  • 19208 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • OnlineDigital design

nieuws Designer Bas Ording, ex-Apple en nu werkzaam voor Tesla, was een van de sprekers gisteravond op het Digital Dinner Amsterdam in Hotel de Goudfazant. Na het diner maakte hij voor MarketingTribune tijd voor een paar vragen, over zijn oude en nieuwe werkgever en zijn kijk op design en marketing in het algemeen. Ook blikken we kort terug met organisatoren Annemieke Deering en Bert Hagendoorn.

Wieke van Dijk nieuwe creative director MPG: 'Contentmarketing is de enige marketing die er nog toe doet'

5okt 201711:18
  • Content
  • 12008 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • PersonaliaContent

nieuws Wieke van Dijk (38) is begonnen bij contentmarketingbureau MPG als creative director. Ze gaat leidinggeven aan het creatieve team met een focus op het ontwikkelen van effectieve formats en campagnes. Van Dijk komt van Albert Heijn, waar ze onder meer werkte als brand activation manager. Een korte introductie.

Vodafone omarmt optimisme met nieuwe merkclaim: 'The Future is Exciting. Ready?'

5okt 201710:49
  • Online
  • 14078 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • CampagnesMobile

nieuws 'Power to you' is niet meer. Vodafone neemt na negen jaar afscheid van de merkclaim en presenteert: 'The Future is Exciting. Ready?' Doel van de nieuwe positionering is om de consument te laten ervaren wat er met moderne technologieën allemaal mogelijk is. MarketingTribune was aanwezig bij de lancering in Londen en sprak met onder meer manager commerciële communicatie Laura van Gestel.

Adnight: hier moet je zijn

4okt 201712:16
  • Bureaus
  • 30577 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Evenement

nieuws Adnight, waar te beginnen? De MT-mailbox wordt dagelijks overspoeld met 'ludieke acties', tijd om eens orde op zaken te stellen. Uiteraard zijn alle bureaus de moeite waard voor een bezoekje op vrijdagavond 6 oktober, maar de volgende spannen de kroon voor wat betreft originaliteit. Enjoy!


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content