Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Foto-startup Bundle komt met app voor fotoboeken

10dec 201511:27
  • Content
  • 13059 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • AppsContentPrint

nieuws De foto-startup Bundle lanceert een nieuwe versie van haar iOS- en Android-app waarmee gebruikers hun foto’s binnen vijf minuten kunnen omtoveren in een fotoboek: Bundle Books. Deze fotoboeken zijn binnen een paar tikken via je smartphone te bestellen tegen een vaste lage prijs en worden de volgende werkdag bezorgd. Om mensen kennis te laten maken met Bundle Books geeft Bundle vanaf vandaag 100.000 gratis fotoboeken weg aan huidige en nieuwe gebruikers.

ING bezorgt ondernemers de mooiste schrik van hun leven

10dec 201510:41
  • Content
  • 7303 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Video

nieuws De Amsterdamse ondernemers Anna en Nina kregen de schrik van hun leven. Zij waren op uitnodiging van ING naar New York gereisd en zagen daar tot hun verrassing een pop up store versie van hun eigen winkel in Amsterdam. ING bood de fashion en lifestyle ondernemers de kans om Amerikaanse voorbijgangers en genodigden te ontvangen en kennis te laten maken met hun aanbod en winkelconcept. Ook werd een borrel georganiseerd waar zij met relevante contacten konden sparren over ondernemen in New York City. Aanvullend op de contacten die daar zijn opgedaan, gaat ING de ondernemers verder helpen bij het realiseren van hun internationale ambities.

Superpromotor lanceert tweede herziene editie

9dec 201508:23
  • Content
  • 5898 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintStorytellingContent

nieuws ‘Superpromoter’ is niet alleen een internationaal erkend begrip geworden, sindsdien is de kracht van enthousiasme duidelijk bewezen. Rijn Vogelaar beschreef in de eerste editie met name de theorie van de superpromoter. Meer dan 11.000 exemplaren werden verkocht van de Nederlandse eerste editie. Bovendien is het boek ook in het Engels en Duits vertaald. In deze 2e herziene editie is het boek ge-update met nieuwe inzichten en inspirerende cases uit de praktijk.

MPG. zet next step in contentmarketing

8dec 201515:01
  • Content
  • 10442 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Video

nieuws MPG. zet een nieuwe stap in contentmarketing. Het Allerhande-team van MPG. staat in deze feestmaand twee keer drie dagen permanent klaar als dé hulp in de keuken voor het kerstdiner en maakt digitale en printcontent tastbaar. Om te beginnen tijdens het Allerhande Kerstfestival op 11, 12 en 13 december in het Spoorwegmuseum in Utrecht. Vervolgens zit het team tijdens de kerstdagen in totaal 30 uur klaar om via WhatsApp actueel hulp en advies te leveren voor iedere kerstdinervraag in de keuken.

Renault lanceert YouTube videostrategie

8dec 201513:12
  • Content
  • 11532 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded contentVideoCampagnes

nieuws Renault Nederland is gestart met een YouTube videostrategie, waarbij volgens een vast format op een vast tijdstip eigen content wordt gepresenteerd. Met het programma Renault Life gepresenteerd door acteur Vincent Croiset creëert Renault awareness op een consistente en vernieuwende manier. Dit heeft inmiddels geresulteerd in bijna 8 miljoen minuten bekeken content van de autofabrikant op YouTube.

Elba Rec nieuwe uitgever van ROmagazine

8dec 201507:44
  • Content
  • 13564 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VerkoopPrintJournalistiek

nieuws Elba-Rec is per 1 december 2015 uitgever van ROm. Uitgever Louise Bos neemt hiermee na vijf jaar afscheid van deze titel als eigenaar, wel blijft ze betrokken als adviseur. Ze heeft de overtuiging dat ROm door deze stap verder kan groeien: ‘Het is een logische aanwinst voor Elba-Rec.’ Hoofdredacteur Marcel Bayer: ‘Met Elba-Rec als uitgever krijgt ROm een unieke kans om zich breder in het ruimtelijke debat te profileren. We zoeken nadrukkelijk de synergie met de andere activiteiten van Elba-Rec.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content