Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

[Grand Prix Content Marketing 2015] Base en Dirk-supermarkten grote winnaars

19nov 201522:15
  • Content
  • 13208 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Grand Prix Content MarketingAwards

nieuws De winnaars van de Grand Prix Content Marketing en de bekroningen zijn bekend gemaakt tijdens een feestelijk uitreiking in DeFabrique te Utrecht. Voorzitter van de eindjury Ronald Voorn zag dit jaar mooie cases voorbij komen maar is ter verbetering van het vak alsnog streng geweest: "Tijdens de jurering is er streng beoordeeld. Daardoor zijn niet in alle categorieën alle nominaties toegekend, kwaliteit staat dus voorop en daarin zijn geen compromissen gesloten. Iets dat noodzakelijk is om het vak verder te brengen wat ook het doel is van de Grand Prix Awards.” Opvallend was dit jaar dat contentmarketing weer vaker multimediaal wordt ingezet maar dat dit ook vaker mogelijk is. Daarnaast had de Grand Prix dit jaar meer inzendingen vanuit de reclamebureaus.

Warsteiner lanceert 'Do it Right' documentairereeks

19nov 201512:56
  • Content
  • 13034 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoBranded contentCampagnes

nieuws Biermerk Warsteiner lanceert een eigen documentairereeks. De 6-delige serie draait om het thema ‘Do it Right’ en is geproduceerd door filmmaker Niels van den Top. In de documentaires vertellen zes hoofdpersonen over de weg die zij hebben afgelegd om hun droom te realiseren en de keuzes die zij hiervoor hebben gemaakt. Het biermerk wil met deze documentairereeks mensen inspireren om hun passie te volgen.

Sanoma wint Customer Data Award

18nov 201510:24
  • Content
  • 9221 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentBig dataAwards

nieuws Brancheorganisatie DDMA heeft de Customer Data Award 2015 uitgereikt aan Sanoma. De award is een waardering voor de succesvolle wijze waarop Sanoma klantgegevens inzet om producten te verbeteren en content te personaliseren. Met de overwinning laat het mediabedrijf de drie overige genomineerden Emté, KPN en V&D achter zich. Ewout Vis, Manager Marketing Intelligence & Big Data bij Sanoma: ‘De Customer Data Award is een geweldige waardering voor het hele datateam van Sanoma.’

The Fat Lady lanceert VUBToday.be en Henri

18nov 201508:15
  • Content
  • 6915 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintDoelgroepenContent

nieuws Een universiteit zit op een berg content. Maar hoe orden je al die informatie en breng je ze op een danige manier dat ze bijdraagt aan het beeld van een organisatie die zijn stempel wil drukken op de maatschappij?

Zien moet je proeven

17nov 201514:30
  • Content
  • 9055 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Video

nieuws Goede food films verleiden de zintuigen. Je moet de beelden kunnen proeven en de emotie van het eten voelen. 'Het maken van food films is een vak apart', zegt Maurice Wenneker, oprichter van productiehuis Wenneker. 'Daar heb je specialisten voor nodig, mensen met een feilloos gevoel voor de camera én een passie voor food. Als eerste in België en Nederland brengen we ze bij elkaar en geven we ze een podium.'

Nieuw contentplatform voor securityprofessionals

17nov 201509:01
  • Content
  • 7788 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • JournalistiekTrendsContentBloggen

nieuws Nederland is een contentplatform rijker. SecurityVandaag is een interactief en dynamisch platform dat securityprofessionals realtime inzicht, actualiteit en achtergronden biedt. Onderwerpen die aan bod komen zijn privacy en regelgeving, inside threats, cybersecurity, mobile security en securitymanagement. SecurityVandaag is een gezamenlijk initiatief van ICT-fabrikanten, businesspartners en ervaren ICT-journalisten en voorziet in een nieuwe behoefte bij de doelgroep: bezoekers krijgen geautomatiseerd kwalitatief hoogwaardige content op maat.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content