Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Maruti Footware lanceert branded content campagne

5nov 201516:44
  • Content
  • 12889 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • CampagnesVideoBranded contentStorytelling

nieuws Het schoenenmerk Maruti Footwear, onderdeel van Bosgroup-International, is de afgelopen jaren gegroeid van een lokaal label tot internationaal merk. Om het merk in haar internationale doelstellingen te ondersteunen, heeft Storyboard een branded content campagne ontwikkeld waarin consumenten in Nederland, Duitsland en Scandinavië het merk op een nieuwe, emotionele manier leren kennen.

8 Nederlandse (content)marketingauteurs delen podium

4nov 201514:00
  • Content
  • 2918 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Geen tag

nieuws Dit beeld ziet er uit als een nieuwe Nachtwacht, maar in werkelijkheid zijn dit 8 Nederlandse contentmarketing-auteurs die marketeers de weg wijzen in een snel veranderen landschap. Op maandag 9 november aanstaande zijn ze voor één keer allen samen in één seminar in de 'Contentmarketing >> Fast Forward'-serie. Tijdens deze 'Dutch Edition’ kunnen de deelnemers niet alleen naar deze 8 auteurs luisteren, maar ook aan tafel schuiven om een eigen vraag in een mini-masterclass beantwoord te krijgen

Dolly van den Akker wordt business unit director bij MPG.

3nov 201510:08
  • Content
  • 9596 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PromotiePersonalia

nieuws MPG. heeft Dolly van den Akker (43) aangetrokken als nieuwe business unit director voor de Aholdmerken: Allerhande, Etos, Gall & Gall en AH to go. Ze neemt hierbij de managementtaken over van Irpa Allard. Allard gaat verder als zelfstandige en zal zich volledig richten op haar grote liefde concepting. Wel zal zij Richard de Booij blijven ondersteunen bij de internationale groei van het Amstelveense content marketing bureau.

Facebook lanceert slideshow

30okt 201515:45
  • Content
  • 22193 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Video

nieuws Facebook ontwikkelt steeds oplossingen die ervoor zorgen dat bij elk type verbinding een zo goed mogelijke gebruikservaring ontstaat, uitdagingen van adverteerders worden opgelost en nieuwe vormen van creativiteit kunnen ontstaan; onderdeel van deze inspanningen is de Facebook-slideshow, een nieuwe, lichte videoadvertentie opgebouwd uit een aantal afbeeldingen. Deze advertentievorm is gemakkelijk in te zetten om de aandacht van mensen te trekken en ze te boeien.

Jaarverslagenonderzoek: Technologiebedrijf TKH meest transparant

30okt 201515:39
  • Content
  • 23979 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • AwardsPrintInfographicOnderzoek

nieuws In de 21ste editie van het jaarverslagenonderzoek, dat Hogeschool Leiden sinds 2012 uitvoert, toont het onderzoek naar transparantie onder de 100 grootste in Nederland actieve beursgenoteerde ondernemingen dat vooral de bedrijven met overwegend Hollands management het meest transparant in hun verslaggeving zijn. De drie meest transparante jaarverslagen zijn van TKH, Ten Cate en op de derde plaats Van Lanschot. Gevolgd door KPN, Reesink, ING, Ballast Nedam, DSM, Binck Bank en AkzoNobel.

Quest lanceert Request: content voor bedrijven

29okt 201517:10
  • Content
  • 9762 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentStrategie

nieuws Steeds belangrijker in iedere marketingstrategie: storytelling met behulp van sterke content. En dat is nou precies waar het maandblad Quest al 11 jaar in uitblinkt. Quest lanceert daarom vandaag Request, een online platform dat gebruikers toegang biedt tot het Quest-archief. Hiermee krijgen marketeers, bedrijfsmedia en communicatiespecialisten tegen betaling de beschikking over de populairste populairwetenschappelijke content van Nederland.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content