Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Head Office NL maakt jaarbericht voor NederlandSchoon

24jun 201508:05
  • Content
  • 7914 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • JournalistiekPrint

nieuws Onlangs publiceerde de Stichting NederlandSchoon haar Jaarbericht over 2014. Het werd gemaakt door Head Office NL en kreeg de vorm van een magazine in plaats van het gebruikelijke verslag. Zo kon complexe, en niet voor iedereen even aansprekende materie, op aantrekkelijke en toegankelijke wijze worden gepresenteerd. Met het magazine wil NederlandSchoon haar stakeholders (gemeenten, overheid, bedrijfsleven en onderwijsinstellingen) bereiken en draagvlak voor de doelstellingen creëren.

Savory is nu de Amerikaanse Allerhande

23jun 201516:41
  • Content
  • 12819 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintConsumentenDigitaal

nieuws Ahold introduceert een Amerikaanse editie van het Allerhande. Het eerste nummer van het magazine lag vorige week in de supermarkten die Ahold in de Verenigde Staten exploiteert. De titel van het blad is Savory. Het blad wordt net als de Nederlandse versie gemaakt door MediaPartners Group, MPG, dat , zoals Richard de Booij al eerder aankondigde, een kantoor in New York heeft geopend.

Platform Tym gaat samenwerken met Mama en Zo

23jun 201511:28
  • Content
  • 10187 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • DigitaalJournalistiekOnlinePartnership

nieuws Kort na het bereiken van de mijlpaal van 20.000 unieke bezoekers per maand heeft het online platform Tym.nl een samenwerking beklonken met medium Mama en Zo. Doel van de samenwerking is ouders zich bewust laten worden van het feit dat veel en goed bewegen cruciaal is in de ontwikkeling van kinderen. Per 1 juli 2015 is de samenwerking kracht met het plaatsen van de eerste artikelen.

Contentstrategie helpt KeyMusic en Roompot naar de top

23jun 201508:19
  • Content
  • 10591 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • OnderzoekVideoBranded contentE-commerce

nieuws Content is één van de belangrijkste drijfveren voor het succes van een webshop en –site. Om bedrijven te helpen met het verbeteren van hun content en commerce introduceert content management en e-commerce specialist EPiServer de Maturity Index. Daarnaast benchmarkte het bedrijf vijf Nederlandse e-commercespelers op de onderdelen van de index. Online muziekinstrumentenleverancier KeyMusic komt als winnaar uit de bus. Roompot Vakanties staat op de tweede plaats.

KNHS spant Zandbeek voor zijn karretje

18jun 201516:45
  • Content
  • 18194 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • KlantMarketingStorytellingCommunicatie

nieuws Contentmarketingbureau Zandbeek gaat aan de slag voor de Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie (KNHS). Voor de paardensportbond ontwikkelt Zandbeek een meerjarig merkactivatieprogramma voor leden. Daarnaast is het bureau gevraagd een overkoepelende strategie te ontwikkelen waarbinnen alle marketingcommunicatieactiviteiten van de bond worden samengebracht.

Nieuwe campagne Beter Horen draait om storytelling

18jun 201508:21
  • Content
  • 12204 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • TelevisieCampagnesStorytellingVideoRadio

nieuws In een nieuwe documercial van Beter Horen staat het eerlijke verhaal centraal. In de bekende documentaire stijl van de hoorwinkel keten, vertelt deze keer klant Teun Botterweg hoe hij te horen kreeg dat hij niet alles kon verwachten. Want gouden bergen, die beloven ze nu eenmaal niet bij Beter Horen. Met die realistische boodschap laat Beter Horen een relativerend geluid horen in een branche die wordt gekenmerkt door prijsstunts en mooie beloftes.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content