Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Adobe nu leider in Forrester WaveTM rapport

10feb 201511:01
  • Content
  • 17524 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • MarketingMultichannelTrendsAwards

nieuws Adobe maakt bekend dat Adobe Experience Manager, oplossingen binnen Adobe Marketing Cloud, is benoemd tot leider in de ‘Forrester WaveTM: Web Content Management for Digital Experiences, Q1, 2015’. In het rapport van Forrester Research, Inc. is Adobe als hoogste gepositioneerd op het gebied van strategie, huidig aanbod en marktaanwezigheid. ‘Adobe heeft het beste portfolio ontwikkeld voor bedrijven met de grootste marketing behoeften’, stelt Forrester in het onderzoeksrapport.

Carrefour restyled klantenmagazine Simply You

5feb 201514:04
  • Content
  • 14621 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintBranded content

nieuws Carrefour heeft haar klantenmagazine ‘Simply you’ in een nieuw jasje gestoken. Vanaf deze week ligt het vernieuwde maandblad in alle Belgische Carrefour-winkels.‘Simply you’ werd gelanceerd in 2008. Carrefour wil met het magazine klanten op weg te helpen naar een lekker, leuk en comfortabel leven. Het blad inspireert elke maand met recepten, huis-tuin-en-keukentips en de laatste mode- en beautytrends.

Wehkamp brengt winkelbeleving naar hoger niveau met nieuw contentplatform

3feb 201516:58
  • Content
  • 15531 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • DigitaalWeb

nieuws Wehkamp lanceert een nieuw, dynamisch redactioneel platform, waar relevante content optimaal wordt geïntegreerd in het online winkelproces. Inspirerende oplossingen, redactionele video’s en de favoriete items van de redactie vormen de basis. Het grootste online warenhuis van Nederland kan op deze manier nog sneller inspelen op klantbehoeftes en klanten helpen om keuzes te maken. Het redactionele platform is de verzamelplek voor alle inspirerende content, maar biedt ook de mogelijkheid om op iedere andere relevante plek binnen het online warenhuis content toe te voegen. Met de lancering van het nieuwe platform verdwijnt het huidige e-magazine van Wehkamp.

Ziggo gebruikt ondernemers in branded content campagne

3feb 201513:13
  • Content
  • 18935 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • CampagnesZakelijkBranded contentVideo

nieuws De ene ondernemer is de andere niet. Daarbij veranderen de situaties waar je mee te maken krijgt dagelijks. En als ondernemer kun je hier op in te spelen. In de campagne 'de ondernemer in beweging', die Ziggo zakelijk in samenwerking met Eigen Fabrikaat ontwikkelde, laat Ziggo zien dat ze de ondernemer begrijpt. Ondernemen betekent continu in beweging zijn. En Ziggo is de partner die meebeweegt.

Regardz gaat door met Content Club Nederland

30jan 201514:35
  • Content
  • 25633 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ZakelijkCongres

nieuws Regardz, aanbieder van vergader- en evenementenlocaties, verbindt zich opnieuw een jaar als locatiesponsor aan Content Club Nederland. Dit werd gisteren tijdens Content Club editie 7 bekendgemaakt. ‘De Content Club kwartaalavonden zijn een prachtig voorbeeld van wat wij als Regardz samen met organisaties en bedrijven kunnen realiseren op event-gebied’, zegt Luc van Bussel, bestuursvoorzitter Regardz in het persbericht.

Rabobank deelt 80 lokale verhalen op abri-posters

27jan 201513:11
  • Content
  • 23699 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • StorytellingBranded contentCampagnes

nieuws Rabobank start volgende week met een abri-campagne. Op de abri’s vertellen mensen hoe zij hun regio, stad of dorp sterker maken en wat de rol van de bank daarbij is. In totaal komen er 7 duizend abri-posters met 80 verhalen uit de praktijk die deel uitmaken van de Rabobankcampagne ‘Een aandeel in Elkaar’. Doel van de campagne is om de verbinding met de samenleving te herstellen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content