Vakblad FluxEnergie overgenomen door ProMedia Group

25jul 201711:21
  • Media
  • 9616 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TijdschriftenUitgeversJournalistiekInnovatie

nieuws ProMedia Group heeft het vakblad FluxEnergie overgenomen. De uitgeverij van vakbladen in de mobiliteits- en transportsector ziet de titel als belangrijke aanvulling op het eigen portfolio. 'Energie speelt een bepalende rol in de mobiliteits- en transportsector', zegt directeur Joan Blaas. 'FluxEnergie informeert over alle ontwikkelingen op de energiemarkt.'

NU.nl lanceert branded content label

25jul 201710:25
  • Content
  • 7611 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded contentContent

nieuws Waar je adverteert is minstens zo belangrijk als de boodschap zelf, zo stelt NU.nl. Daarom heeft de nieuwssite een eigen branded content label gelanceerd: NUstudio, het nieuwe b2b-label van de bekende nieuwswebsite.

Vea organiseert Kickstart voor jong reclame-talent

25jul 201709:50
  • Bureaus
  • 14364 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • NieuwkomersKennissessieCreatieReclame

nieuws De inschrijvingen voor de Vea Kickstart zijn weer geopend. Kickstart is een gratis opleidingsprogramma voor jong talent binnen de reclamebranche. Het programma start op 7 september en bestaat uit elf gastcolleges die worden gegeven door grote namen in de reclamebranche.

4 vragen aan ING-sponsorbaas Tsjitske Benedictus

25jul 201700:03
  • Sponsoring
  • 7274 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • SponsorRingSponsorshipMarketing

nieuws In de nieuwe print-editie MarketingTribune die vandaag verschijnt, staat het thema ‘sponsoring’ centraal. Tsjitske Benedictus (ING) bijt het spits af. Zij startte in 1997 bij TNT als trainee en daarna in verschillende leidinggevende functies. In 2005 stapte ze over naar ING als marketeer. Sinds 2011 is zij binnen ING Nederland eindverantwoordelijk voor sponsoring, activaties en de organisatie van ING evenementen. Dat zijn er 500 waaronder de sponsoring van het amateurvoetbal (475 amateurclubs), het Nederlands elftal (inclusief het vrouwen elftal), het Rijksmuseum, Golf, The Flying Dutch, Natuurmonumenten, De Kunsthal en Koninklijk Theater Carré. 'Ons sponsorbeleid is purpose driven’.

Persgroep verdiept partnership Stichting Klassieke Concerten

24jul 201721:07
  • Sponsoring
  • 8113 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Kunst & CultuurMuziekPartnershipMediaContentDagbladuitgevers

nieuws Dit jaar wordt het commerciële partnership uitgebreid tussen De Persgroep en Stichting Klassieke Concerten Nederland (SKCN). De culturele match met de Volkskrant, Trouw en Het Parool werd al eerder gevonden. Dit najaar zal ADR (AD en de regiotitels) toegevoegd worden als onderdeel van de partnership. Hiermee wordt klassieke muziek nog toegankelijker gemaakt voor een breder publiek.

Ubideo wil Facebook Live naar de kroon stijgen

24jul 201715:54
  • Online
  • 6792 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Producten en dienstenVideoPR

nieuws De Amsterdamse live video streaming startup Ubideo werkt aan een nieuw platform dat bedrijven de mogelijkheid biedt om op hun eigen online kanalen live video content te streamen. Zo kan de live stream gepubliceerd worden op de eigen website en app.

Ford en Ogilvy vragen bewustwording met HandiCab

24jul 201711:34
  • Bureaus
  • 11658 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MaatschappijActivatieCampagnesMVO

nieuws Wat zie jij: een arm die ontbreekt of talent? Circa anderhalf miljoen Nederlanders hebben een fysieke handicap. Aan talent en wilskracht ontbreekt het hen niet, wel aan kansen. Ongeveer 55% heeft moeite met het vinden van een baan. Ford Nederland laat gehandicapte chauffeurs met de HandiCab reizigers vervoeren. Doel: de publieke perceptie wijzigen van ‘handicap’ naar ‘handicapable’. Ogilvy & Mather Amsterdam ontwikkelde de campagne.

JCDecaux weigert anti-islam-reclame van Wilders

24jul 201710:58
  • Media
  • 9663 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PromotieOutdoorPolitiekReclame

nieuws Outdoor-exploitant JCDecaux heeft een beledigende campagne van politieke partij PVV geweigerd te plaatsen in het straatbeeld van Amsterdam. Het gaat om vermeend islamofobe slogans als 'De islam is een gevaar voor onze westerse samenleving' en 'Wie islam zaait, zal sharia oogsten'. PVV-leider Geert Wilders spreekt over censuur, maar lijkt de algemene voorwaarden van JCDecaux niet te hebben gelezen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content