Tour de France tot 2023 live bij Eurosport

24jul 201709:13
  • Media
  • 11135 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaRechtenTelevisieSport

nieuws De Tour de France is ook de komende zes jaar bij Eurosport te zien. Door de nieuwe deal is ’s werelds grootste wielerwedstrijd in 38 Europese landen via de sportzender te volgen. In Nederland en België geldt gedeeltelijke exclusiviteit: Eurosport blijft hier tot en met 2023 de enige zender waar wielerfans álle Tour-etappes van start tot en met finish live kunnen bekijken.

Thomas Bekker in dienst bij Mediatic: 'Ik ben nogal een koopjesjager'

21jul 201716:46
  • Content
  • 17540 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentPersonalia

nieuws Contentmarketingbureau Mediatic heeft Thomas Bekker (26) aangetrokken als pr-consultant/contentmarketeer. In zijn nieuwe functie gaat hij zich richten op pr en het creëren van content voor klanten in voornamelijk de IT-, HR- en financiële sector. Een korte kennismaking.

[#7 Content Rally] Carlijn Offergelt (Brand Your Party): 'Ik geloof niet in de hype van al die influencers'

21jul 201713:22
  • Content
  • 14693 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Personalia

nieuws In de Content Rally laten we contentmarketeers aan het woord over hun favoriete merken en uitdagingen en misvattingen op het vlak van hun eigen vakgebied: content. Vervolgens geeft hij/zij het stokje door en komt er een nieuwe contentmarketeer- of creatief aan het woord. Ditmaal: Carlijn Offergelt, eigenaar van social marketing platform Brand Your Party.

Dorkas Koenen (Rabobank) over spraakmakende Rabopitch: 'Wij kijken op een moderne manier naar creativiteit'

21jul 201711:07
  • Bureaus
  • 38832 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • ReclameInterviewCreatieMarketingPitches

nieuws Rabobank schudde de bureauwereld flink wakker met een atypische pitch die geen pitch mocht heten. De VEA was not amused. Collectieven van zeer uiteenlopende creatieven mochten ideeën insturen om Het Verhaal van de bank te herformuleren. Een ambitieus project, dat uiteindelijk werd binnengesleept door twee afzonderlijke 'coalities'. MarketingTribune blikt in een longread-interview terug op deze opmerkelijke 'Rabopitch' met marketingdirecteur Dorkas Koenen van Rabobank. 'We waren verrast dat mensen verrast waren.'

The Good Shop koppelt goede doelen aan reclamemakers

21jul 201709:50
  • Bureaus
  • 34646 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MaatschappijCreatieCommunityMVO

nieuws The Good Shop is een nieuw platform dat reclame-professionals verbindt aan goede doelen en charitatieve organisaties. Professionals uit de reclamewereld kunnen zich vrijwillig aanmelden. The Good Shop stelt vervolgens teams samen waarin zij aan de slag gaan om pro bono een campagne te ontwikkelen voor een goed doel. Te weinig goede doelen en maatschappelijke initiatieven hebben de middelen om bureaus in te huren om hen te helpen bij het ontwikkelen van campagnes. Hierdoor krijgt het werk wat zij doen niet altijd de aandacht die het verdient, aldus The Good Shop.

Wouter Sleijffers (Fnatic): 'eSports zijn de new world sports'

21jul 201709:39
  • Sponsoring
  • 31992 x gelezen
  • Link
  • Kevin Loos
  • Online gamingInterviewSponsoringSport

nieuws Aan cijfers en publicaties over het eSports-domein geen gebrek dezer dagen. In alle onderzoeken stijgen het aantal gamers, aantal uur dat naar eSports wordt gekeken en de sponsorinkomsten ieder kwartaal opnieuw. Hoog tijd om het gesprek te verdiepen. Kevin Loos van marketingbureau 2Basics sprak uitgebreid met Wouter Sleijffers, CEO van Fnatic. 'Waarom zouden wij geen voetbalclub kunnen kopen?'

De Speld lanceert eerste commercial

20jul 201714:37
  • Content
  • 13071 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoBranded contentContentCommercials

nieuws Bierbrouwerij Oedipus en satirische website De Speld hebben vandaag een commercial gelanceerd: Oedipus Mannenliefde. Hierin rekenen ze af met het ouderwetse hokjesdenken binnen de biermarketing. Het is de eerste commercial van de hand van De Speld & Partners, dat samen met adverteerders humoristische branded en sponsored content ontwikkelt.

Kult&Ace Millennial Consultancy lanceert Millennial Monitor

20jul 201709:02
  • Content
  • 8167 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • DoelgroepenContent

nieuws Millennial consultancybureau kondigt de Kult&Ace Millennial Monitor aan: de jaarlijkse graadmeter voor alle trending topics rondom millennials. Het bureau wil met dit onderzoek inzichten verzamelen en meehelpen aan een duurzame relatie tussen merken en millennials. Merken kunnen zich vanaf vandaag (19 juli) inschrijven voor een samenvatting van de resultaten, maar ook kosteloos een onderzoeksvraag insturen. De onderzoeksresultaten worden begin december 2017 gepresenteerd.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content