Janine Abbring: 'Viva400 is hypocriete marketingtool'

27sep 201700:19
  • Media
  • 9815 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MakersJournalistiekTelevisieMedia

nieuws Zomergasten-presentator Janine Abbring weigert om de nominatielijst van de Viva400 te staan. Ze heeft de redactie van de Sanoma-titel verzocht om te worden verwijderd uit de publieksverkiezing en dat verzoek is inmiddels ingewilligd. 'Deze lijst is een hypocriete marketingtool om het blad VIVA te promoten'.

Carlijn Postma (moderator GPCM): 'Publiek kiest zelf of het publiek is'

26sep 201709:22
  • Content
  • 7660 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentGrand Prix Content Marketing

nieuws De Grand Prix Content Marketing staan weer voor de deur; op 16 november worden in DeFabrique te Utrecht de beste contentmarketingcases van het afgelopen jaar uitgereikt. In aanloop naar de uitreikingsavond vragen we de moderators van de GPCM naar hun visie op het contentmarketingvak en geven ze een inkijkje in hun werk voor de Grand Prix. Deel 3: Carlijn Postma, eigenaar van contentmarketingbureau The Post.

PwC: 'Wake-up call voor dalende tv-reclame'

26sep 201709:04
  • Media
  • 12194 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnderzoekTelevisieMediaReclameOnline advertising

nieuws Dit jaar dalen de mediabestedingen aan tv-reclame voor het eerst, ten gunste van online advertising. Dat rapporteert PwC in de Entertainment & Media Outlook 2017-2021. Het adviesbureau spreekt over een wake-up call voor de tv-industrie.

Jack Link's en Cloudfactory sturen millennials het bos in

25sep 201711:56
  • Bureaus
  • 14852 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DoelgroepenStorytellingCampagnesMerkenVideo

nieuws Creative studio Cloudfactory heeft een brutale campagne ontwikkeld voor het Europese account van Jack Link’s Beef Jerky. De Europese herpositionering van de voedzame vlees-snack begint in Duitsland met de online campagne ‘Man School for Men’ en is gericht op de millennial, die meer mannelijke skills in zich heeft dan hij wellicht denkt.

Glamour lanceert dubbeldik Beautyboek

25sep 201710:16
  • Media
  • 13181 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PrintMerkenContentTijdschriften

nieuws Glamour lanceert vanochtend in The Duchess in Amsterdam het Glamour Beautyboek. Het boek bevat meer dan 250 pagina’s boordevol beauty met tips, trends en interviews met grote influencers als Anna Nooshin, Yara Michels en Mascha Feoktistova. Niemand minder dan wereldberoemde influencer Negin Mirsalehi siert de cover van dit unieke bewaarexemplaar. Het boek heeft een oplage van 240.000 exemplaren en werd gemaakt in samenwerking met L’Oréal Paris.

Contentmarketeers, krab eens achter je oren

22sep 201711:39
  • Content
  • 15262 x gelezen
  • Link
  • Sak van den Boom
  • ContentMakers

weblog 'Er wordt teveel middelmaat geproduceerd. Dat moet anders', staat er boven een artikel op deze website. Aan het woord Aart Lensink, moderator bij de Grand Prix Content Marketing, die kort voor de sluitingsdatum voor het awardfestival van dit jaar nog een oproep doet om cases in te sturen. Zijn antwoord op de vraag: wat is dit moment de grootste uitdaging binnen contentmarketing? Wat moet beter? ‘De eisen die aan content worden gesteld, worden steeds hoger. Dat is een uitdaging voor het gehele vak. Er wordt zoveel middelmaat geproduceerd. Dat moet anders. Verder is het een zoektocht naar de juiste mensen die in staat zijn om hele funnels te bouwen.’ Wie durft nog in te zenden, zou je haast gaan denken.

[#1. Influencer van de Week] Ron Simpson: 'The Avocado Show wordt wereldwijd begrepen'

22sep 201710:49
  • Content
  • 16842 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Social mediaContent

nieuws Stond influencer Ron Simpson (33) vorige week nog met een interview in Het Parool, een paar dagen later werd bekend dat zijn restaurant The Avocado Show met een investering van vijf miljoen gaat uitbreiden naar het buitenland. Tel daar een following van bijna 15k op Instagram en een wekelijkse clubnacht in Jimmy Woo bij op en we kunnen met recht spreken van iemand die het begrip 'influencer marketing' in de vingers heeft - hoewel hij zichzelf liever omschrijft als 'creatieve ondernemer'. Reden genoeg Simpson te vragen als eerste kandidaat voor onze nieuwe rubriek 'Influencer van de Week'.

Big Shots koopt animatiebedrijf WeExplain

21sep 201713:15
  • Bureaus
  • 17105 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkContentVideoFilm

nieuws Overname in productieland: 'explanimation-producent' WeExplain wordt na een periode van intensieve samenwerking overgenomen door Big Shots Group. Met deze acquisitie verbreedt Big Shots zijn positie in het videocontent-domein.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content