Wim Noordzij start eerste marketingbureau voor eSports

17jul 201708:48
  • Sponsoring
  • 8041 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Online gamingVideoMediaEntertainmentNieuwkomers

nieuws Nederland is een marketingbureau rijker dat zich specifiek richt op eSports. Gamers First is opgericht door Wim Noordzij en Joost Roset. Het bureau richt zich op gamers, eSporters en millennials. Gamers First gaat uit van de community's en bundelt eSports-concepten en mediaformats.

Auto-therapeut Erwin Wijman (De Geluksmachine): 'Wat!?! Dafne Schippers in een Porsche Macan?'

14jul 201711:27
  • Sponsoring
  • 37365 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • EndorsementBrandingInterviewMerken

nieuws Huh? De frêle Dafne Schippers in een overmaatse Porsche? Filemon Wesselink in een Skoda? Mark Ronson (wie?) in een Lexus? En wedden dat Johnny de Mol dacht dat Kia een merk magnetrons of wasdrogers was. De endorsements en sponsordeals tussen BN’ers en automerken halen je links en rechts in. Maar passen deze mensen wel bij deze auto? MarketingTribune vroeg het aan autotherapeut Erwin Wijman, die deze maand de autobijbel 'De geluksmachine' publiceerde. 'Er is geen vrouw die een Skoda koopt.'

Hoe omzeil je de valkuilen van agile samenwerken?

14jul 201711:26
  • Bureaus
  • 31085 x gelezen
  • Link
  • Helga Voogd
  • InteractieScrum teamsCreatieInnovatie

weblog Samenwerken is veranderd. Mensen en organisaties moeten meer en meer in staat zijn om snel te reageren op veranderingen en nieuwe situaties. Voor elke uitdaging wil je als marcom-manager het best denkbare team kunnen inzetten, zodat je het doel bereikt dat je jezelf hebt gesteld.

LVB Videomarketing wint 4 Videographer Awards in Texas

13jul 201715:19
  • Content
  • 7056 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoContentAwards

nieuws De eerste winnaars van de Videographer Awards zijn bekend gemaakt, de internationale videoprijzen die uitmuntende prestaties in video- en digitale productievaardigheden erkennen. De meeste inzendingen komen van Amerikaanse bureaus, maar ook LVB Networks heeft werk ingezonden. LVB Videomarketing heeft vier prijzen in de wacht gesleept en is hiermee het enige Nederlandse bureau dat in de prijzen is gevallen.

MPG. breidt digital team uit

13jul 201712:34
  • Content
  • 7528 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PersonaliaContentDigitaal

nieuws Contentmarketingbureau MPG. heeft zich versterkt met Nikki van der Velden en Bas Gezelle. Van der Velden (35) gaat aan de slag als digital content manager, eerder werkte ze voor Hyves, BNN en vanuit Social Embassy voor diverse Unilevermerken. Gezelle (33), digital creative, werkte eerder voor Kaliber en voor social media start-up Tribewise. Bij MPG. gaan beiden zich richten op overkoepelende creatieve communicatievraagstukken en contentformats met een focus op het digitale domein.

Transavia zet thuisblijvers in het zonnetje

13jul 201711:20
  • Bureaus
  • 11350 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • MarketingVideoCampagnes

nieuws Deze zomer brengt Transavia meer dan een miljoen passagiers naar hun vakantiebestemming. En om de zomervakanties mede mogelijk te maken zijn veel thuisblijvers nodig. Daarom zet Transavia die mensen vanaf deze week in het zonnetje tijdens zijn Thuisblijvers-campagne.

Warner Bros start kookshow met Dumpert

13jul 201711:18
  • Food-en-retail
  • 10991 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • CommunicatieFoodContent

nieuws Televisieproducent Warner Bros en videoplatform Dumpert hebben in juni 2017 een overeenkomst gesloten om gezamenlijk video-formats te ontwikkelen. Het eerste resultaat van deze samenwerking is de nieuwe serie DumpertEten. In deze kookshow neemt cameraman Nick Toet op geheel eigen wijze de kijkers mee op een culinaire reis. De serie ging vorige week in première en werd op Dumpert en YouTube al ruim 600.000 keer bekeken.

BlowUp Media lanceert The Collective in Nederland

13jul 201710:10
  • Media
  • 9855 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • InnovatiePromotieReclameOutdoor

nieuws BlowUp Media lanceert The Collective, een nieuw netwerk van grootformaat digitale schermen op iconische locaties in Nederland. Het premium netwerk heeft een bereik van 1,5 miljoen passanten per week. Iedere locatie is een echte landmark, in grote steden als Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven. 'Perfect voor de creativiteit van A-merken met ruimte voor impact, interactie en baanbrekende content.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content