Libresse vindt menstruatie 'bloednormaal'

18okt 201710:03
  • Bureaus
  • 7484 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsBrandingCampagnesMarketing

nieuws Weg met de blauwe inkt. In een nieuwe online campagne laat Libresse echt bloed zien, want menstruatie is niets om je voor te schamen. In de spraakmakende video van de nieuwe campagne #BLOODNORMAL toont Libresse verschillende scenario’s uit het leven van menstruerende meisjes. Tijdens het vrijen, op een feestje of aan tafel met vriendinnen. De campagne moet menstruatie beter bespreekbaar maken op school, werk en in de kleedkamer van de sportschool.

Daan Goote (LVB Networks): 'Het gaat steeds meer om de marketing in contentmarketing'

18okt 201709:54
  • Content
  • 5140 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentGrand Prix Content Marketing

nieuws Het zal u niet ontgaan zijn: de genomineerden voor de Grand Prix Content Marketing zijn bekend. En dat betekent ook dat de uitreikingsavond niet meer lang op zich laat wachten: op donderdag 16 november is het zover, in DeFabrique te Utrecht. Een van 'de vrienden' van de GPCM is LVB Networks, we maken vast de balans op met client director Daan Goote.

ABN Amro komt met Spaarverslimmers

18okt 201709:06
  • Bureaus
  • 8185 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online advertisingCommercialsCampagnesVideo

nieuws De dalende spaarrente is voor veel mensen een zorg. Ze hebben het gevoel dat hun spaargeld bijna stil ligt. Daarom komt ABN Amro met 'Spaarverslimmers': vier manieren om méér uit je spaargeld te halen. De campagne is ontwikkeld door N=5 en doorvertaald naar online door Code d'Azur.

#alshetjouoverkomt: aanklacht tegen seksueel geweld

17okt 201716:17
  • Bureaus
  • 6142 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • VideoCampagnes

nieuws Zangeres Jennie Lena maakte een Nederlandstalige variant op het nummer ‘Til It Happens To You’ van Lady Gaga. De video – geproduceerd door Boomerang Agency in samenwerking met Fonds Slachtofferhulp - vormt de kern van de nieuwe campagne tegen seksueel geweld van Fonds Slachtofferhulp.

Rabobank promoot duurzame food- en agrisector met crossmediale campagne en nieuw programma

17okt 201715:01
  • Food-en-retail
  • 8195 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • FoodMVOCampagnes

nieuws Rabobank kondigt vandaag 'Kickstart Food' aan: een driejarig programma dat volgens het merk de overgang naar een duurzame food- en agrisector gaat kickstarten. 'Met onze kennis, netwerken en financiële oplossingen zullen wij ons de komende drie jaar inzetten om onze klanten en partners te helpen hun innovatieve oplossingen op te schalen en door te ontwikkelen langs de gehele voedselwaardeketen: van veld tot vork.' Er hoort een epische lanceringsfilm bij die u hier als eerste kunt zien. Bijbehorende slogan: Only together we can grow a better world.

Hearst Magazines koopt G+J Media Nederland

17okt 201713:46
  • Media
  • 5845 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MakersContent

nieuws Het te koop staande Gruner + Jahr Media Nederland wordt geheel overgenomen door concurrent Hearst. G+J is uitgever van mediamerken als Glamour, Vogue, National Geographic en Custom Content. Deze merken en alle andere activiteiten worden eigendom van Hearst Magazines en zullen worden uitgegeven door Hearst Netherlands, dat met merken als Cosmopolitan en Esquire 5,5 miljoen mensen bereikt.

Influencer Yara Michels hoofdredacteur Linda Meiden

17okt 201711:13
  • Media
  • 8757 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • PersonaliaJournalistiekTijdschriften

nieuws Linda Meiden, een spin-off van succestitel Linda, heeft een nieuwe hoofdredacteur: Yara Michels. Deze online influencer zit dicht op de doelgroep, maar heeft ook enige journalistieke ervaring opgedaan bij ELLE. Deze benoeming lijkt de muur te slechten tussen traditionele media en social influencers.

Steffart Buijs (Leene Communicatie): 'Een Grand Prix is een veer van de sector'

17okt 201710:26
  • Content
  • 4906 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Grand Prix Content MarketingContent

nieuws Het zal u niet ontgaan zijn: de genomineerden voor de Grand Prix Content Marketing zijn bekend. En dat betekent ook dat de uitreikingsavond niet meer lang op zich laat wachten: op donderdag 16 november is het zover, in DeFabrique te Utrecht. Een van 'de vrienden' van de GPCM is Leene Communicatie, we maken vast de balans op met directeur Steffart Buijs.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content