Grand Prix Content Marketing 2017 - dit zijn de genomineerden

16okt 201711:03
  • Content
  • 22667 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Grand Prix Content MarketingContentAward

nieuws Eindelijk: de genomineerden voor de Grand Prix Content Marketing 2017 zijn bekend. Op 16 november worden in DeFabrique te Utrecht de beste contentmarketingcases van het afgelopen jaar bekroond. Bekijk hieronder per categorie de genomineerden.

Dionne Schulf (Friends of the Brands): 'Influencer marketing zal altijd blijven bestaan'

16okt 201710:54
  • Content
  • 3869 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • CampagnesContent

nieuws Dionne Schulf (links op de foto) gaat met haar influencer marketingbureau Friends of the Brands samenwerkingen aan tussen merk en influencer. Zo heeft ze bijvoorbeeld recent een samenwerking opgezet tussen automerk Lexus en dj Don Diablo. Maar wat houdt zo'n samenwerking precies in? En hoe is haar kijk op de vaak kritische geluiden die nog altijd over influencer marketing te horen zijn?

[Interview] Anton van Lieshout over YouTube-succes SLAM!

13okt 201710:04
  • Media
  • 21123 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • RadioVideoMuziek

nieuws Met 300.000 volgers is SLAM! op YouTube groter dan alle kanalen van andere landelijke radiostations bij elkaar. We spreken met zendermanager Anton van Lieshout over het belang van unieke content, crossmedia en de toekomst van radio.

Kerrie Finch over expansie van FinchFactor: 'Grensoverstijgend durven denken'

12okt 201718:08
  • Bureaus
  • 28522 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • ReclameInnovatieInterviewPR

nieuws FinchFactor verovert vanuit Amsterdam de wereld. Na Londen opent het PR-bureau ook vestigingen in New York en Los Angeles. Oprichtster Kerrie Finch is een sleutelfiguur in reclameland. Ze wil meer met tech-innovators en bedrijven in entertainment gaan samenwerken. Wat is haar geheime succesformule? 'Ik begon niet ooit met het idee om een imperium op te bouwen.'

Weet VEA ons te verleiden?

12okt 201716:32
  • Bureaus
  • 24294 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • FilmCreatieReclame

weblog Honderd jaar reclame, hoe vat je dat pakkend én volledig samen in een documentaire van pakweg anderhalf uur? Een bomvol Tuschinski beleefde op 10 oktober de première van 'De kunst van het verleiden', de film die het 100-jarig jubileum van brancheorganisatie VEA extra cachet moest geven. Was deze productie van Big Shots een schot in de roos?

[Rondvraag] Waarom nul vrouwen in VEA-film?

12okt 201716:19
  • Algemeen
  • 23873 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Reclame

nieuws VEA 100 jaar, reden voor een feestje dus. Tout de la famille advertising kwam gisteravond bijeen in Theather Tuschinski. Om te netwerken, natuurlijk, maar ook voor de film waarin anderhalf uur lang de meest iconische Nederlandse reclames voorbij kwamen. Grote reclamemakers als Wim Ubachs en Lode Schaeffer kwamen aan het woord, maar wat opviel: waar waren de vrouwen? In totaal kwamen er welgeteld nul in de film naar voren. Kyra Roest, Myrthe van Dijk (Jonge Honden), filmmaker Danny van den Bersselaar (Big Shots) en Dick van der Lecq (vice-voorzitter VEA) delen hun mening.

Olvarit tackelt zijn merkchallenges in videoreeks

12okt 201711:35
  • Online
  • 17111 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • VideoCampagnes

nieuws Olvarit heeft een nieuwe campagne gelanceerd waarin video een centrale rol speelt. Met deze online campagne wil het ouders van baby’s en kleine kinderen betrekken, informeren en inspireren rond gezonde voeding voor hun kleintjes. Hiermee wil het zijn belangrijkste categorie- en merkchallenges aanpakken. De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen TinyRiot!, MediaCom Beyond Advertising (MBA), Google en enkele bekende Nederlandse bloggers.

FormatieVlog NOS wint bij VOJN Award

12okt 201711:26
  • Media
  • 15053 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaVloggenJournalistiekAwards

nieuws De FormatieVlogs van de NOS zijn woensdagavond bekroond met een VOJN Award, de prijs voor de beste internetjournalistiek van Nederland. Makers Joost Vullings, Vincent Rietbergen en Xander van der Wulp namen de prijs persoonlijk in ontvangst. Het drietal won de prijs in de categorie Vlogs, een nieuwe categorie bij de jaarlijkse VOJN Awards. Verder werden Eric Smit en Kim van Keken van Follow the Money bekroond voor hun verhaal over de omstreden handel en wandel van VVD-voorzitter Henry Keizer.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content