Another City Trip van Zandbeek herhaalt zich

12okt 201710:45
  • Content
  • 10530 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Content

nieuws Another City Trip, initiatief van contentmarketingbureau Zandbeek en citymarketingorganisatie Eindhoven365, ging vorig jaar van start en gaat dit najaar wegens succes op herhaling. Doel van de campagne is om een stijgend aantal stedentrippers naar Eindhoven te halen.

Linda: 'Hallo Albert Heijn, enig idee wat Netflix & chill betekent?' - erotische boodschap Allerhande

12okt 201709:06
  • Food-en-retail
  • 8340 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • CommunicatieWinkelenKlant

nieuws Bij de Albert Heijn weten ze kennelijk niet wat er bedoeld wordt met de uitdrukking 'Netflix & chill', signaleert Linda-nieuws door de nieuwe Allerhande bladerend (foto). 'Klanten op Facebook wel, en die wijzen Appie er smakelijk op', aldus de Linda-redactie. Bekijk hier de veelbesproken content en de hilarische reactie daarop. Albert Heijn reageerde intussen ook zelf gevat met deze nieuwe sexy maaltijdbox. En wij hebben een nieuwe uitdrukking geleerd.

Lovie Awards: N=5 is bureau van het jaar

11okt 201712:16
  • Bureaus
  • 11563 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameCampagnesAward

nieuws Groot Nederlands succes bij de Lovie Awards: het Amsterdamse bureau N=5 is uitgeroepen tot Agency of the Year. Deze bijzondere bekroning is te danken aan de hoeveelheid eremetaal die het bureau dit jaar in de wacht heeft gesleept: twee keer goud, vier keer zilver, twee keer brons en bovendien vier People' Lovie Awards.

LVB Networks 6 keer genomineerd bij internationale contentmarketing awards

10okt 201713:05
  • Content
  • 9287 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentAward

nieuws Contentmarketingbureau LVB Networks is dit jaar zes keer genomineerd bij twee internationale award ceremonies. Vier nominaties zijn bij de CMA International Content Marketing Awards behaald en twee nominaties zijn verkregen bij de Drum Content Awards.

DJ Sam Feldt lanceert Fangage: 'We zijn geen standaard reclamebureau'

10okt 201710:32
  • Content
  • 8748 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Branded contentContentSocial media

nieuws Sam Feldt heeft Fangage gelanceerd; een communicatie platform waarbij influencers en merken direct in contact staan met hun fans 'zonder restricties die partijen zoals Facebook en Instagram met zich meebrengen'. Waarom verbindt Feldt zijn naam hieraan? En hoe ziet de mediamix van Fangage eruit? De 24-jarige dj vertelt.

YoungCapital herschrijft 'bullshit' uit vacature-teksten

10okt 201710:15
  • Bureaus
  • 12060 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentCopywritingHRDoelgroep

nieuws YoungCapital bindt de strijd aan met corporate bullshit in vacatureteksten. De recruitmentspecialist voor jong talent lanceert een nieuwe service: de Vacaturefix. Bedrijven kunnen hun vacature gratis laten herschrijven door een gespecialiseerd team copywriters. Met deze service wil YoungCapital bijdragen aan een 'jeukwoordvrije arbeidsmarkt'.

'Verandermanager' van Buma Stemra ligt nu zelf onder vuur

9okt 201717:50
  • Media
  • 17016 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MediaMuziekZakelijkContent

nieuws Buma Stemra is altijd een dankbaar onderwerp voor kritiek, maar toch blijkt er ook nu weer ruimte voor een nog feller relletje. Lijdend voorwerp is ditmaal directeur Wim van Limpt, die door de Volkskrant keihard wordt aangepakt vanwege zijn exorbitante onkosten. En dat terwijl hij juist schoon schip wilde maken binnen Buma. Er klinkt ook kritiek op deze karaktermoord, maar dat lijkt een achterhoedegevecht: het merk Buma Stemra is wederom besmeurd.

Wat marketeers van Kakhiel en Rumag kunnen leren

9okt 201716:36
  • Content
  • 9646 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • MakersContentSocial media

weblog Rumag heeft op het moment van schrijven zo’n 816.000 volgers op Instagram, tegen de 700.000 op Facebook en 16.000 op YouTube. Kakhiel verzamelde meer dan 344.000 fans op Facebook, 151.000 op Twitter, 405.000 op Instagram en 12.000 op YouTube. Een snelle schatting leert dat het potentiële digitale vermogen van elk hun ecosysteem al snel richting de 4 à 5 miljoen euro loopt. Wat kunnen marketeers, bestuurders en organisaties leren van Kakhiel en Rumag?


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content