[video report Cityguys 2] Shaken not stirred: cocktails in Amsterdam

4okt 201711:20
  • Food-en-retail
  • 10223 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodMarketing

nieuws De 'Cityguys' willen belangstellende foodies, marketeers en trendwatchers op de hoogte houden van 'food, drinks & travel' in en vanuit hun hoofdstad Amsterdam. Hun nieuwe serie over eten en drinken delen ze graag met MarketingTribune. In deel 2 uit de serie 'Cityguys Selectie' leren we wat er tegenwoordig gebeurt op het cocktail-vlak.

[#13 Content Rally] Marlieske Sjouke (Ipse de Bruggen): 'Zonder durf geen content'

4okt 201710:40
  • Content
  • 6631 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • PersonaliaContent

nieuws In de Content Rally geven we contentmarketeers het woord over hun favoriete merken en uitdagingen en misvattingen op het vlak van hun eigen vakgebied: content. Vervolgens geeft hij/zij het stokje door en komt er een nieuwe contentmarketeer- of creatief aan het woord. Ditmaal: Marlieske Sjouke, content specialist bij stichting Ipse de Bruggen.

Energiedirect houdt het kort in nieuwe merkcampagne

4okt 201710:38
  • Bureaus
  • 9447 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingMerkenCommercialsCampagnes

nieuws Energie wordt vaak onnodig moeilijk en duur gemaakt. Dat wil Energiedirect.nl anders aanpakken. De digitale energie-challenger wil het klanten 'makkelijk en leuker maken, zodat zij minder tijd en geld kwijt zijn voor zoiets normaals als energie. Punt. Klaar.'

Film1 start campagne 'Stop Searching, Start Watching'

4okt 201710:01
  • Media
  • 10345 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • FilmCommercialsTelevisieCampagnes

nieuws Premium filmservice Film1 start deze week met de campagne ‘Stop searching, start watching’. De ontwikkeling van de campagne lag in handen van design- en reclamebureau Just. Voor de productie is Supersolid aangehaakt. In de drie commercials wordt ingespeeld op de frustratie van het zoeken naar tv-content. Met altijd het nieuwste aanbod op Film1, on demand of lineair, hoeft er niet gezocht te worden. De campagne draait de komende maanden op tv, radio, getarget via DOOH bij trein- en metrostations, social media, bannering en SEA.

[interview] Maggi en ‘Foodie of the Future’ Boerdam lanceren samen 'Maggi Dagje Geen Vlees'

4okt 201709:15
  • Food-en-retail
  • 12148 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • FoodMarketingInterview

nieuws Foodmerk Maggi brengt in samenwerking met foodblogger Isabel Boerdam (27) een opmerkelijke product-extentie op de markt: 'Maggi Dagje Geen Vlees’. Wij spreken Boerdam, die eerder voor AH, Nespresso, Zespri en Garden Gourmet werkte, over de achterliggende marketinginsights van de lancering en over de promotie. 'Het label "vegetarisch" spreekt lang niet iedereen aan en "meer groente" is een stuk aantrekkelijker voor de meeste mensen.' Als een recept van een Dagje Geen Vlees wordt gevolgd, krijgt de consument volgens Maggi 120 procent van de aanbevolen dagelijks hoeveelheid groente binnen.

Henkjan Smits en Kakhiel in jury Namespotting 2017

4okt 201700:36
  • Media
  • 13773 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • BrandingMerkenAwardZakelijk

nieuws Wat is de Naam van het Jaar? Deze prijs van Namespotting voor de beste bedrijfsnaam wordt dit jaar voor de derde keer toegekend. De organisatie heeft wederom een deskundige jury samengesteld, met een paar opmerkelijke namen erin.

Persgroep volledig eigenaar Medialaan (Qmusic)

3okt 201716:27
  • Media
  • 9248 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TelevisieJournalistiekZakelijkUitgevers

nieuws De Persgroep heeft zijn belang van 50 procent in de audiovisuele onderneming Medialaan (o.a. VTM en Qmusic) opgetrokken tot 100 procent door de overname van de deelneming van mede-aandeelhouder Roularta Media Group. Anderzijds koopt Roularta de helft van de aandelen van Mediafin die De Persgroep in portefeuille heeft.

The Odd Shop geeft elke vrouw rol in campagne Pink Ribbon

3okt 201712:40
  • Bureaus
  • 14617 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MaatschappijCommercialsCampagnes

nieuws De hele maand oktober is het borstkankermaand. Pink Ribbon lanceert daarom een bijzondere campagne met het thema: Doneer jij voor jezelf? In Nederland krijgt 1 op de 7 vrouwen borstkanker. Een getal dat borstkanker heel dichtbij brengt. Denk maar eens aan 7 vrouwen in je omgeving die je dierbaar zijn. Wie van hen zal borstkanker krijgen? Of misschien ben je het wel zelf. Met dit inzicht ontwikkelde The Odd Shop een campagne waarbij de kijker zelf een rol krijgt.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content