Redpepper springt in employer branding

2nov 201710:28
  • Bureaus
  • 17709 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ArbeidsmarktZakelijkStrategieHR

nieuws Reclamebureau Redpepper verbreedt zijn koers. Bureaudirecteur Tjeerd de Jong is samen met Karel Beijen (PMS, BeyenMeyer) een nieuw initiatief gestart op het gebied van Employer Branding & Job Marketing. Deze nieuwe loot aan de boom heet Redpepper Arbeidsmarktcommunicatie.

Kijkje achter de schermen bij de Volkskrant

1nov 201710:59
  • Media
  • 19517 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DagbladenJournalistiekCampagnesNieuwsmedia

nieuws De Volkskrant heeft samen met My Channels, Pink Marketing en Pünktlich een campagne ontwikkelt die de verhalen achter de krant vertelt. In een aantal mini-documentaires worden dilemma’s belicht die spelen achter de schermen bij de Volkskrant. Wat gebeurt er op de redactie bij breaking news? Hoe opereert een correspondent in rumoerig gebied? Hoe scheidt de krant de zin van onzin in de wetenschap?

Felix van der Sommen leidt digitale strategie Keesing

1nov 201710:01
  • Media
  • 10649 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • UitgeversUitgeefstrategiePersonaliaDigitaal

nieuws Keesing Media Group, de grootste uitgever van puzzelbladen in Europa, heeft Felix van der Sommen benoemd tot Chief Digital & Transformation Officer. Hij wordt verantwoordelijk voor de digitale strategie en activiteiten van Keesing. Ook gaat hij zich bezighouden met de directe consumenten-contacten, de ontwikkeling van apps, abonnementen, e-commerce en marketing. De aanstelling van Van der Sommen past in de strategie van Keesing, die is gericht op versnelde groei door acquisities en digitalisering.

Rabobank lanceert jongerenplatform Passi

1nov 201709:38
  • Content
  • 4903 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Content

nieuws Voor jongeren in de leeftijd van 12-17 jaar heeft Rabobank het platform Passi gelanceerd. Hiermee worden jongeren aangemoedigd om al vanaf jonge leeftijd zelfstandig geld te verdienen en hun talenten te ontwikkelen.

Gouden Effies voor Wakker Dier en Doritos

31okt 201722:47
  • Bureaus
  • 14996 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • AwardReclameEffectCampagnes

nieuws Het is niet allemaal goud wat er blinkt bij de 34e editie van de Nederlandse Effie Awards. Slechts twee campagnes wonnen een gouden Effie: de plofkip-campagne van Wakker Dier en 'Play Bold' van Doritos. Zilver is toegekend aan NS en de Hartstichting. Verder werd er gejuicht voor twaalf bronzen Effies en bovendien een nieuwe prijs: de 'LEFfie' voor een vlogcampagne van KPN en N=5.

Candid Group breidt directie uit en wil innoveren

31okt 201716:57
  • Media
  • 16810 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • StrategieMediabureauBig dataReclameContent

nieuws Mediaconcern Candid Group heeft een nieuwe directie aangesteld om recente en komende groei in goede banen te leiden. De nieuwe directie gaat de voorsprong in innovatie en data-technologie verder uitbouwen. Daarmee wil het Amsterdamse concern (met bureaus als Head to Head en Stroom) het grootste onafhankelijke netwerk van media-, marketing- en communicatiebureaus worden in Nederland.

New Skool Media werkt samen met Digital Enterprises

31okt 201713:24
  • Media
  • 13088 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ReclameOnline advertisingUitgeefstrategieSales

nieuws New Skool Media gaat een samenwerking aan met Online Mediahuis Digital Enterprises. Een substantieel deel van de online traffic zal automated gemonatized gaan worden door Next Day Media, een 100% dochter van Digital Enterprises. In de toekomst zullen beide partijen nadere samenwerkingsmogelijkheden met betrekking tot de online titels van New Skool Media en ONE Business nader aftasten. Enkele bekende titels uit het portfolio zijn Elsevierweekblad.nl, Beurs.nl, Beleggersbelangen.nl, Formule1.nl en Fiets.nl.

Isaac Diepenhorst stapt over van Yune naar Blauw Gras

31okt 201711:27
  • Bureaus
  • 9359 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatieSocial mediaPersonaliaStrategie

nieuws Isaac Diepenhorst stapt in bij Blauw Gras. Behalve partner wordt hij ook account director. Samen met creative director Shaun Voogd neemt hij tevens zitting in het MT. De directie wordt gecompleteerd door oprichters Erik Wiese en Erjon Tuenter.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content