Bavaria en Veronica: twee merken die elkaar gevonden hebben

Bavaria en Veronica: twee merken die elkaar gevonden hebben
  • Content
  • 18 sep 2013 @ 21:50
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branded content

Vanaf 16 september zendt Veronica 'Zo.' uit. Zo. bestaat uit korte filmpjes waarbij vier vrienden alledaagse situaties op een komische manier benaderen en daarmee laten zien: zo kan het ook. Op deze manier wil Bavaria de slogan 'Zo.' activeren. Een langetermijnsamenwerking lijkt in het verschiet te liggen, want het programma sluit goed aan op de merkwaarden van zowel Bavaria als Veronica.

De filmpjes maken onderdeel uit van het That’s More Like it platform van Bavaria. De Bavaria-slogan is continu rechtsboven in beeld. Het ‘mede mogelijk gemaakt door’ komt alleen kort aan het einde in beeld.

"'Zo.' Is nog steeds onze slogan. Zo. als in de zin van ‘zo kan het ook’. Ogenschijnlijk simpele initiatieven kunnen de dagelijkse routine van de nodige energie en vrolijkheid voorzien. De televisiereeks "Zo." onderstreept deze gedachte en laat zien hoe verfrissend verrassende combinaties kunnen werken’, zegt Inge van der Heijden, Corporate Communicatie Manager bij Bavaria.

Kirsten Gelissen, zendercoördinator Veronica, ziet een langetermijnpartnership voor zich: ‘Dit is een unieke samenwerking tussen twee merken die elkaar gevonden hebben. Het programma sluit zo goed aan op de merkwaarden van zowel Bavaria als Veronica.’

Elke werkdag om 20:00 uur is er een filmpje van Zo. te zien bij Veronica, twee andere filmpjes verschijnen op variabele tijdstippen op de zender. Elke vrijdagavond om twaalf uur is er een compilatie te zien bij Veronica met de filmpjes van de afgelopen week.

De kijkcijfers van de eerste uitzenddag zien er als volgt uit:

20:00 uur: 197 duizend
21:24: 190 duizend
23:19 171 duizend

Bron: FonkOnline, Adformatie

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken