52 Nominaties Grand Prix Customer Media

52 Nominaties Grand Prix Customer Media
  • Content
  • 15 okt 2013 @ 09:00
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

Veertig juryleden hebben zich vier lange dagen gebogen over de 147 cases die gebruikers en producenten van customer media hebben ingezonden. Daar zijn 52 projecten uit geselecteerd die als genomineerden meedingen naar de 17 awards die op 21 november zullen worden uitgereikt.

De jury was onder de indruk van het aantal inzendingen en het hoge niveau van de meeste projecten. Hoewel effectiviteit nog niet altijd voldoende wordt gemeten, onderscheiden veel projecten zich door slimme strategie, inhoudelijke kwaliteit en bijzonder design. Vooral dit laatste valt op. Steeds meer gebruikers van customer media begrijpen dat authenticiteit en onderscheidendheid belangrijk zijn om effectief te communiceren.

Op 21 november worden aan de winnaars de Grand Prix Customer Media 2013 uitgereikt tijdens een feestelijke avond in DeFabrique in Maarssen. De presentatie van de avond is in handen van Ronnie Overgoor.

Kaarten bestellen voor de uitreiking kan op www.grandprixcm.nl.

De nominaties zijn als volgt verdeeld:

Categorie Business to Employee Print
1. Dichtbij, opdrachtgever PostNL, bureau Kris Kras Design
2. Jij&UWV, opdrachtgever UWV, bureau vdbj_
3. Morgen, opdrachtgever ABN/AMRO Bank N.V., bureau Proof Reputation
4. 24/7, opdrachtgever De Nationale Politie, bureau Maters & Hermsen

Categorie Business to Employee Crossmedia
1. Team, opdrachtgever C1000, bureau Scripta Media
2. Morgen, opdrachtgever ABN/AMRO Bank N.V., bureau Proof Reputation

Categorie Business to Business Print
1. Netwerk magazine, opdrachtgever Enexis, bureau Scripta Media
2. Scoop, opdrachtgever SD Worx, bureau Het Salon
3. Prikkels, opdrachtgever Cultuurcompagnie Noord-Holland, bureau Plein C

Categorie Business to Business Digitaal
1. Brabant Magazine, Provincie Noord-Brabant, bureau DutchGiraffe | Digital Creatives

Categorie Business to Business Crossmedia
1. Securitas, opdrachtgever Securitas, bureau LVB Networks
2. Drive, opdrachtgever LeasePlan Nederland, bureau Pelican Custom

Categorie Business to Consumer Print
1. Ça Va, opdrachtgever CM , bureau Het Salon
2. Doe Mee!, opdrachtgever MEE Nederland en 20 regionale MEE-organisaties, bureau MOOI MAG
3. Bijenkorf Inspiration Magazine, opdrachtgever De Bijenkorf, bureau Solar Initiative

Categorie Business to Consumer Digitaal
1. My Renault, opdrachtgever Renault Benelux, bureau Headoffice BE
2. Intratuin Hoevideo, opdrachtgever Intratuin, bureau LVB Networks
3. KLM iFly, opdrachtgever KLM, bureau Born05

Categorie Business to Consumer Crossmedia
1. Het Beste Zorgidee van Nederland, opdrachtgever ONVZ Zorgverzekeraar, bureau LVB Networks
2. Eigentijd, opdrachtgever Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW), bureau ZB Communicatie & Media
3. Dichterbij, opdrachtgever Rabobank Nederland, bureau MediaPartners Group
4. UWV Perspectief, opdrachtgever UWV, bureau MediaPartners Group

Categorie Lancering van het jaar
1. Jumbo Foodmarkt Magazine, opdrachtgever Jumbo Supermarkten, bureau Label
2. DWDD Magazine, opdrachtgever VARA – De Wereld Draait Door, bureau Born05
3. 24/7, opdrachtgever De Nationale Politie, bureau Maters & Hermsen

Categorie Eenmalig
1. Gasunie Bouwt, opdrachtgever Gasunie, bureau iWink
2. Rembrandt, opdrachtgever Stichting Rembrandt op Reis, bureau Pelican Custom
3. Syntens Innovatiecentrum Jaarverslag 2012 A-Z, opdrachtgever Syntens Innovatiecentrum, bureau Scripta Media
4. Mobile Matters, opdrachtgever Decom, bureau Decom en Stapel

Categorie Redactioneel Format
1. 24/7, opdrachtgever De Nationale Politie, bureau Maters & Hermsen
2. Jij&UWV, opdrachtgever UWV, bureau vdbj_
3. Amore, opdrachtgever Thomas More Hogeschool, bureau Stapel Magazinemakers
4. Coop Keukentafelgids, opdrachtgever Coop Supermarkten, bureau Totalspiel Authority media
5. Morgen, opdrachtgever ABN/AMRO Bank N.V., bureau Proof Reputation

Categorie Portretfotografie
1. 24/7, opdrachtgever De Nationale Politie, bureau Maters & Hermsen
2. UWV Magazine, opdrachtgever UWV, bureau MediaPartners Group
3. Wijzer, opdrachtgever Rabobank Nederland, bureau MediaPartners Group

Categorie Beste Design
1. What’s Next, opdrachtgever Sappi Fine Paper Europe, bureau John Brown Media
2. Amore Magazine, opdrachtgever Thomas More Hogeschool, bureau Stapel Magazinemakers
3. L’OR EspressO EXPRESS Magazine, opdrachtgever Douwe Egberts, bureau Born05
4. WPG Uitgevers Jaarverslag, opdrachtgever WPG Uitgevers, bureau Scripta Media (41)

Speciale prijzen

Beste strategie
1. Prikkels, opdrachtgever Cultuurcompagnie Noord-Holland, bureau Plein C
2. Ethias Welcome Magazine, opdrachtgever Ethias, bureau Head Office BE
3. iFly, opdrachtgever KLM, bureau Born05

Meest creatieve customer medium
1. Amore, opdrachtgever Thomas More Hogeschool, bureau Stapel Magazinemakers
2. Jij&UWV, opdrachtgever UWV, bureau vdbj_
3. What’s Next, opdrachtgever Sappi Fine Papaer Europe, bureau John Brown Media

Beste inhoudelijke kwaliteit
1. Doe Mee, opdrachtgever MEE Nederland en 20 regionale MEE-organisaties, bureau MOOI MAG.
2. Jij&UWV, opdrachtgever UWV, bureau vdbj_
3. 24/7 opdrachtgever De Nationale Politie, bureau Maters & Hermsen

Meest effectieve customer medium
1. Ethias Welcome Magazine, opdrachtgever Ethias, bureau Head Office BE
2. Ça Va, opdrachtgever CM, bureau Het Salon

Op 21 november zullen ook de volgende eervolle prijzen worden uitgereikt:
1. Prix d’Excellence
2. Meest innovatieve opdrachtgever/merk/organisatie
3. De Student Talent Award

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken