De business achter een YouTube-hit

De business achter een YouTube-hit
  • Content
  • 23 okt 2013 @ 21:18
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoVerdienmodellen

21 jaar is hij, maar met 400.000 volgers en meer dan 30 miljoen views per jaar is Bardo Ellens de onbetwiste nummer 1 op het Nederlandstalige YouTube. Hoe bouwt hij dit succes uit tot een bedrijf? Bardo vertelt, in 180 seconden.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken