Forbes: de top 7 contentmarketingtrends van 2014

Forbes: de top 7 contentmarketingtrends van 2014
  • Content
  • 14 okt 2013 @ 12:18
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Trends

De eerste echte herfstdagen zijn pas net achter de rug, maar Forbes blikt nu al vooruit op 2014, door vooruit te blikken op de zeven belangrijkste trends in contentmarketing die volgend jaar dominant zullen zijn. Wij zetten ze voor je op een rij. Of de trends nuttig zijn laten we aan jullie over. En of de voorspellingen uitkomen zullen we aan het einde van 2014 weten.

In 2014:  

  1. Zijn we eindelijk in staat om contentmarketing goed te definieren.
  2. Is de belangrijkste functienaam van nieuw aangenomen marketeers: "Director of Content"
  3. Zullen contentmarketingstrategieen voor mobiel het kaf van het koren scheiden.
  4. Zal het berekenen van de ROI van contentmarketing nieuwe statistiek (SAAS) software en bedrijven voortbrengen.
  5. Zullen bedrijven op zoek gana naar manieren om hun contentmarketing te automatiseren, maar deze inspanningen zullen niet tot succes leiden.
  6. Zullen Google+ en Slideshare essentieel worden voor B2B-contentmarketing.
  7. Zal locatiegebaseerde contentmarketing voor hoge ROI zorgen voor bakstenen winkels. 

Lees het gehele artikel, dus met uitleg per trend, op forbes.com.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken