Head Office NL samen met IKEA Nederland ook genomineerd in de UK
- Content
- 29 okt 2013 @ 20:51
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - AwardsPrint
- 29 okt 2013 @ 20:51
- Redactie Contentmarketing
Loyalty-magazine hej, dat Head Office NL in nauwe samenwerking met opdrachtgever IKEA maakt, is naast de twee nominaties bij de Pearl Awards (VS) ook bij de International Content Marketing Awards (UK) genomineerd.
International Content Marketing Awards 2013
The International Content Marketing Awards 2013 worden georganiseerd door The Content Marketing Association (CMA). De leden zijn bureaus die voor opdrachtgevers effectieve content realiseren voor welk medium dan ook; print, video, digitaal (online, tablet, mobile). Voor deze awards is hej genomineerd in de categorie Best Consumer Membership. De winnaars worden op woensdag 27 november in Londen bekendgemaakt.
Over hej
Deze nominaties zijn de kers op de taart van de samenwerking tussen IKEA en Head Office NL. Het eerste nummer van hej verscheen begin dit jaar. hej heeft een redactionele insteek en biedt de lezer inspiratie en informatie. hej moet de lezer aan het merk IKEA en aan zijn regionale winkel binden (activeren). Het magazine wordt in negen gesegmenteerde edities uitgegeven. De eerste digitale hej verschijnt later dit jaar. Centraal staan mensen met hun woondromen en hun woonproblemen én de oplossingen die IKEA daarvoor biedt. Zo is hej persoonlijk en brengt het magazine IKEA dichter bij haar belangrijkste klanten.
Over Head Office NL
Head Office NL, onderdeel van Sanoma, vertaalt de marketingcommunicatiestrategie van opdrachtgevers naar een effectieve contentmarketingstrategie. Ook verzorgt het bureau de complete uitvoering daarvan. Storytelling is daarbij een wezenlijk onderdeel. De content is voor de totale doelgroep beschikbaar, vindbaar en deelbaar. Naast IKEA behoren onder meer Ahold, KLM, Mercedes-Benz, Procter & Gamble, Heineken, KPN en E.ON tot de portfolio. Head Office NL levert multimediale oplossingen en onderscheidt zich door klantdata te verrijken tot klantprofielen en deze te koppelen aan content die op het juiste moment, via het juiste kanaal naar de juiste persoon wordt gedistribueerd.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing