Head Office NL samen met IKEA Nederland tweemaal genomineerd in de VS
- Content
- 22 okt 2013 @ 20:59
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - AwardsPrint
- 22 okt 2013 @ 20:59
- Redactie Contentmarketing
Loyalty-magazine hej, dat Head Office NL in nauwe samenwerking met opdrachtgever IKEA maakt, is bij de Pearl Awards (VS) in twee categorieën genomineerd.
Pearl Awards 2013
De Pearl Awards zijn een initiatief van de Custom Content Council in New York. De CCC is in de VS de belangrijkste brancheorganisatie op het gebied van branded content en content marketing. Jaarlijks reikt deze organisatie awards in diverse categorieën uit aan bureaus die, samen met hun klanten, excelleren op het gebied van custom content. hej is finalist in twee categorieën: Best New Magazine en Best Use of Photography. Op dinsdag 12 november worden de winnaars in New York bekend gemaakt.
Over hej
Deze nominaties zijn de kers op de taart van de samenwerking tussen IKEA en Head Office NL. Het eerste nummer van hej verscheen begin dit jaar. hej heeft een redactionele insteek en biedt de lezer inspiratie en informatie. hej moet de lezer aan het merk IKEA en aan zijn regionale winkel binden (activeren). Het magazine wordt in negen gesegmenteerde edities uitgegeven. De eerste digitale hej verschijnt later dit jaar. Centraal staan mensen met hun woondromen en hun woonproblemen én de oplossingen die IKEA daarvoor biedt. Zo is hej persoonlijk en brengt het magazine IKEA dichter bij haar belangrijkste klanten.
Over Head Office NL
Head Office NL, onderdeel van Sanoma, vertaalt de marketingcommunicatiestrategie van opdrachtgevers naar een effectieve contentmarketingstrategie. Ook verzorgt het bureau de complete uitvoering daarvan. Storytelling is daarbij een wezenlijk onderdeel. De content is voor de totale doelgroep beschikbaar, vindbaar en deelbaar. Naast IKEA behoren onder meer Ahold, KLM, Mercedes-Benz, Procter & Gamble, Heineken, KPN en E.ON tot de portfolio. Head Office NL levert multimediale oplossingen en onderscheidt zich door klantdata te verrijken tot klantprofielen en deze te koppelen aan content die op het juiste moment, via het juiste kanaal naar de juiste persoon wordt gedistribueerd.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing