Mini-uitgave van natuurfilm De Nieuwe Wildernis

Mini-uitgave van natuurfilm De Nieuwe Wildernis
  • Content
  • 11 okt 2013 @ 10:22
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

De natuurfilm De Nieuwe Wildernis is een groot succes in de Nederlandse bioscopen. Hoogte 80 maakte op verzoek van Staatsbosbeheer een op de film gebaseerde mini-uitgave van naarbuiten.

De speciale editie wordt via bioscopen verspreid en heeft als doel bezoekers naar de film te trekken én belangstelling te wekken voor grote broer naarbuiten.

De cover van het mini-magazine is gebaseerd op het affiche van De Nieuwe Wildernis: een dreigende wolkenlucht boven een groep wilde paarden in de Oostvaardersplassen.

De gevarieerde inhoud van naarbuiten vind je ook in dit mini-magazine. Sprekende foto’s van ‘hoofdrolspelers’ in de film, grappige en indrukwekkende ervaringen van de makers, spannende reportages en verrassende achtergrondinformatie.

Ook in A5-formaat is de sfeer van naarbuiten goed weer te geven, zo blijkt. Voor zowel film- als natuurliefhebbers is dit magazine een ideale opwarmer om een bioscoopkaartje te reserveren en de bon voor een abonnement op naarbuiten in te vullen.

Mini-naarbuiten heeft een oplage van 40.000 stuks en is gratis verkrijgbaar bij iedere Pathé bioscoop in Nederland. 

Concept en realisatie: Hoogte 80

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken