Shortlist bekend voor CMA International Content Marketing Awards 2013

Shortlist bekend voor CMA International Content Marketing Awards 2013
  • Content
  • 21 okt 2013 @ 11:14
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

De 15e editie van de Britse CMA Awards wordt groot: 63 contentmarketingbureas van vijf continenten hebben samen 445 cases ingezonden. Twee inzendingen van Head office (onderdeel van Sanoma) staan in de shortlist. Het hoog aantal inzendingen dit jaar is volgens de CMA een goede indicatie dat de contentmarketingingindustrie een grote omvang heeft en dat merken de effectiviteit ervan inzien.

Opvallend in de lijst zijn de twee inzendingen van Head Office (onderdeel van Sanoma):

Head Office NL staat in de shortlist met hej. hej vormt een belangrijk onderdeel van het IKEA Family Member programma.

Head Office (Belgie) staat in de shortlist met My Renault, het loyaliteitsprogramma van Renault.

Hieronder kun je de volledige shortlist downloaden.

Kijk voor meer informatie over de awards en de uitreiking op www.the-cma.com 

Size: 315.6K bytes Modified: 21 October 2013, 11:24
Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken