Vernieuwd magazine voor Hogeschool en Universiteit Brussel

Vernieuwd magazine voor Hogeschool en Universiteit Brussel
  • Content
  • 2 okt 2013 @ 13:57
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

De HUBrussel (Hogeschool-Universiteit Brussel) organiseerde dit voorjaar een competitie voor de vernieuwing van hun nieuwsbrief 'Tempo'. Propaganda nam (als uittredend bureau) deel aan de competitie en kwam er ook als winnaar uit. Het vernieuwde magazine kreeg de titel 'UpGrade'.

'Upgrade' is bestemd voor laatstejaarsstudenten van het Belgisch secundair onderwijs (voortgezet onderwijs in Nederland) die voor een belangrijke keuze staan in hun leven: verder studeren of niet? En zo ja, wat dan?

UpGrade helpt jongeren dus bij het maken van hun studiekeuze door hen te informeren over de verschillende opleidingen en het studentenleven in Brussel. De naam 'Upgrade' verwijst dan ook naar een nieuwe fase, een 'upgrade', in het leven van de toekomstige hogeschool- of universiteitsstudenten. 

Het eerste nummer van dit magazine is zonet verschenen en heeft een verschijningsfrequentie van vier keer per jaar. 

Filip Clarisse, diensthoofd communicatie bij HUBrussel, is enthousiast over de eerste editie van UpGrade: "Propaganda is erin geslaagd de Tempo-nieuwsbrief naar een nieuw niveau te brengen, met een nieuw formaat, frisse lay-out en sterk concept. Wij zijn blij met de vernieuwde samenwerking!"

Over Propaganda:

Propaganda nv is het grootste Belgische onafhankelijke communicatieadviesbureau gespecialiseerd in content marketing en de realisatie van customer media (klantenmagazines, personeelsmagazines, digitale content platformen, mini-sites, iPad-magazines …).

Propaganda verzorgt, met meer dan 28 gedreven professionals, verschillende on- en offline relatie- en loyaltymedia voor o.a. AXA, Bank Degroof, bpost, Belgacom, CBC, Daikin, Delhaize, Delta Lloyd, Federale Verzekering, FOD P&O, Hoya, KBC, Kluwer, Lambrechts, Makro-Metro, OZ Onafhankelijk Ziekenfonds, Rabobank.be, Renault, Rotary, Volkswagen, WWF, e.a.
 


 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken