hej van IKEA Nederland wint Pearl Awards in New York

hej van IKEA Nederland wint Pearl Awards in New York
  • Content
  • 20 nov 2013 @ 13:23
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsPrint

Loyalty-magazine hej, dat Head Office NL in nauwe samenwerking met opdrachtgever IKEA maakt, wint Brons in categorie Best New Magazine en Zilver bij Best Use of Photography. Een prestatie om trots op te zijn, want er waren dit jaar bijna zeshonderd inzendingen uit dertien landen.

Zilver en Brons
Head Office NL meldt trots dat hej twee prijzen in de wacht heeft gesleept: Brons in de categorie Best New Magazine en Zilver voor Best Use of Photography. Een bekroning voor een solide contentstrategie die de communicatiedoelstellingen van IKEA realiseert en goed aansluit op de behoeften van de IKEA FAMILY-leden.

Pearl Awards 2013
Meer dan 130 contentmarketingspecialisten verzamelden zich vorige week in de Highline Ballroom in New York City voor de tiende editie van de Pearl Awards.

De voorzitter van de jury, bestaande uit dertig leden van de Custom Content Council, vertelde dat de jury dit jaar voor een zware taak stond aangezien er maar liefst 587 inzendingen waren; een absoluut record. De inzendingen bestonden uit off- en online magazines, nieuwsbrieven, websites, blogs, apps en video’s uit verschillende branches waaronder retail, automotive, technologie, toerisme en gezondheid.

 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken