Waarom zijn de voorspellingen over contentmarketing in 2014 zo verdomde saai?
- Content
- 17 nov 2013 @ 20:01
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Trends
- 17 nov 2013 @ 20:01
- Redactie Contentmarketing
November is pas halverwege en marketeers over de hele wereld zijn al bezig om hun visie over 'de toekomst van contentmarketing in 2014' neer te pennen. Jonathan Rose van B2C heeft de 23 visies die er al zijn verschenen eens op een rijtje gezet en zijn conclusie: "the future of content marketing in 2014 looks exactly like content marketing did in 2013. And 2012. And 2011. Boring. Bloated. Samey. Uninspiring. Lumpen." Hij vraagt zich af waar de grote gaten zitten, waar de innovaties zijn, en waar de ROI is?
Lees de goede blog van Jonathan Rose op B2C.com en leer meer over 'content intelligence' als de belangrijkste trend voor 2014.
Zoals hij het zegt: ‘intelligence from content’ (insight) AND ‘use content intelligently’ (deliver more relevant marketing communications).
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing