Zorgsaam verschijnt als krant

Zorgsaam verschijnt als krant
  • Content
  • 28 nov 2013 @ 21:41
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Eind november is editie 3 van Zorgsaam, het blad van de gelijknamige kruisvereniging in Apeldoorn, verschenen. Dit keer voor het eerst op A3-formaat.

In deze editie ligt het inhoudelijke zwaartepunt van de communicatie bij het collectief dat Zorgsaam heeft georganiseerd met drie grote zorgverzekeraars in de regio. Door in te stappen in het collectief kunnen leden van Zorgsaam een forse besparing realiseren. Ook kunnen zij veel hebben aan de ontzorging door Zorgsaam op een terrein dat veel mensen gecompliceerd vinden.

Vertrouwd
Veel aandacht is daarom besteed aan het communiceren van de boodschap dat ‘instappen’ in het collectief eenvoudig is en dat Zorgsaam zowel kan ontzorgen als een vertrouwd adres is. Het onderwerp wordt verder ‘dichtbij’ gebracht in de vorm van een persoonlijk interview en testimonials van ervaringsdeskundigen.

Zorgen voor elkaar
Qua herkenbaarheid en leesbaarheid sluit het nieuwe format aan op de inmiddels vertrouwde ‘zorgen voor elkaar-uitstraling’ van het magazine, dat in 2013 twee keer is verschenen.

In 2014 zal de krant minimaal twee keer verschijnen. Hij wordt huis-aan-huis verspreid in de regio Apeldoorn in een oplage van 100.000 exemplaren. Binnen Hoogte 80 zijn Jeanet van der Linden (projectmanager) en Mirte Leloup (projectmedewerker) verantwoordelijk voor de realisatie ervan.

 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken