Er is iets vreemds aan de hand met contentmarketing

Er is iets vreemds aan de hand met contentmarketing
  • Content
  • 2 dec 2013 @ 12:36
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Trends

Aan de vooravond van de International Content Marketing Summit in Londen, vraagt Raymond Snoddy (Britse journalist, auteur en mediacommentator) zich af of deze nieuwe trend wel onderscheidend genoeg is om als een nieuwe vorm van communicatie uitgeroepen te worden. In deze blog geeft hij een kritisch geluid en behandelt hij een aantal verontrustende vragen.

Lees de blog op mediatel.co.uk 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken