Europese prijzenregen voor Proof Reputation

Europese prijzenregen voor Proof Reputation
  • Content
  • 13 dec 2013 @ 13:26
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

Proof Reputation ontving afgelopen week acht awards, uitgereikt door FEIEA, the federation of internal communications associations across Europe. Proof kreeg de awards voor producties in samenwerking met ING, ABN en Delta Lloyd.

De Oranje krant die Proof in samenwerking met ING maakte, won de eerste prijs in de categorie ‘Internal magazine / newsletter’.

Samen met ABN Amro won Proof nog drie prijzen: de tweede prijs in de categorie ‘Internal multi-language publication’ voor het Morgen Magazine, de tweede prijs voor de aangescherpte strategie in de categorie ‘Multinational project’ en in de categorie ‘Internal electronic newsletter’ de derde prijs voor het Morgen e-zine.

Proof en Delta Lloyd Groep konden vier prijzen achter hun naam zetten voor Delta Lloyd Magazine, de tweede prijs voor ‘llustration or graphic image’ en de derde prijs voor ‘Front cover design’ en ‘Photograph’. Daarnaast won Proof met Delta Lloyd een ‘Special Achievement’ in de categorie ‘Design and graphical approach’.

Kijk op feiea.com voor een volledig overzicht van de winnaars van de Grand Prix 2013.

Al eerder Nederlandse awards voor Morgen

Op 21 november werd Morgen magazine van ABN Amro al onderscheiden met een Grand Prix Customer Media in de categorie Business to Employee Crossmedia. Tevens werd ABN Amro onderscheiden als meest innovatieve opdrachtgever/merk/organisatie. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken