Advertenties in tijdschriften op tablets: onderzoek
- Content
- 31 jan 2014 @ 13:39
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - OnderzoekPrintDigitaal
- 31 jan 2014 @ 13:39
- Redactie Contentmarketing
Onderzoek van Gfk MRI toont aan dat advertenties op tablets net zo makkelijk herinnerd worden door lezers dan printadvertenties. De interactiviteit die op tablets mogelijk is creeert echter meer mogelijkheden dan printadvertenties; zo kan de boodschap uitgebreid worden, kan een diepere engagement verkregen worden en maakt het de lezers makkelijker om actie te ondernemen bij het zien van de advertenties.
Op fipp.com staan meer interessante onderzoeken beschreven over tijdschriftadvertenties, zoals een case study uitgevoerd in opdracht van Time Inc. Dit onderzoek toont aan hoe een crossmediale advertentiecampagne, via digitale en printplatformen en televisie meer effect heeft dan de elke medium afzonderlijk.
De onderzoeksresultaten staan vrij uitvoerig beschreven in onderstaande onderzoeksrapporten (pdf).
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
- Uitslag Corporate Content Awards -... 13-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing