Gastologie bordspel wint Horecava Innovatie Award

Gastologie bordspel wint Horecava Innovatie Award
  • Content
  • 14 jan 2014 @ 18:51
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsBranded content

Het spel Gastologie heeft de Horecava Innovatie Award 2014 gewonnen. Het spel is bedoeld voor professionals in de horeca. Het doel is om je als speler het belang van goede gastvrijheid in de horeca te laten inzien. Spelenderwijs krijgt de horecamedewerker bruikbare tips om de eigen gastvrijheid te herkennen en eventueel te optimaliseren.

Gastologie is een bordspel dat is ontwikkeld door studenten van de Cas Spijkers Academie Twente (Anne Verveld, Jop IJspeert en Jarno van Laar) onder leiding van gastvrijheidsdeskundige Jeannine Sok.

Volgens de jury biedt het bordspel horecabedrijven een unieke kans om zich, juist in deze tijd, positief te onderscheiden op gastvrijheid. Naast de Award ontvangt de winnaar ook een cheque voor marketing- en communicatie-ondersteuning door Pitch communicatie & PR in Amsterdam.

Lees meer over het spel in een eerder verschenen artikel op MarketingTribune.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken