Gastologie bordspel wint Horecava Innovatie Award
- Content
- 14 jan 2014 @ 18:51
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - AwardsBranded content
- 14 jan 2014 @ 18:51
- Redactie Contentmarketing
Het spel Gastologie heeft de Horecava Innovatie Award 2014 gewonnen. Het spel is bedoeld voor professionals in de horeca. Het doel is om je als speler het belang van goede gastvrijheid in de horeca te laten inzien. Spelenderwijs krijgt de horecamedewerker bruikbare tips om de eigen gastvrijheid te herkennen en eventueel te optimaliseren.
Gastologie is een bordspel dat is ontwikkeld door studenten van de Cas Spijkers Academie Twente (Anne Verveld, Jop IJspeert en Jarno van Laar) onder leiding van gastvrijheidsdeskundige Jeannine Sok.
Volgens de jury biedt het bordspel horecabedrijven een unieke kans om zich, juist in deze tijd, positief te onderscheiden op gastvrijheid. Naast de Award ontvangt de winnaar ook een cheque voor marketing- en communicatie-ondersteuning door Pitch communicatie & PR in Amsterdam.
Lees meer over het spel in een eerder verschenen artikel op MarketingTribune.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing