Mastercard Nederland brengt merk tot leven via contentmarketing
- Content
- 13 jan 2014 @ 11:30
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Branded contentDigitaal
- 13 jan 2014 @ 11:30
- Redactie Contentmarketing
Op PRdaily.com wordt een interessante Nederlandse contentmarketingcase beschreven: MasterCard Nederland in samenwerking met Het Vlaamsch Broodhuys.
Dimitri Roels hield zo van de geur van warm, vers brood, dat hij zijn baan in Parijs heeft opgezegd en is teruggekeerd naar Nederland om hier een broodwinkel te starten: het Vlaamsch Broodhuys.
Roels had een afkeer van het feit dat de winkelmedewerkers zowel vieze eurobiljetten en versgebakken brood zouden vasthouden in hun hand, dat hij besloot om alle winkels 'cashloos' te maken; je kunt er dus alleen met plastic geld betalen.
Mastercard Nederland voert Het Vlaamsch Broodhuys op in hun video's, een verhaal en in blogposts. Het is allemaal een onderdeel van een brand journalism contentstrategie, opgezet door bureau Weber Shandwick.
Lees meer over deze case op prdaily.com. Lees wel even over de reclame van PressPage heen;-)
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing