Natuur beleven terwijl je op de trein wacht

Natuur beleven terwijl je op de trein wacht
  • Content
  • 13 jan 2014 @ 12:14
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branded contentVideo

Op alle perrons van Den Bosch CS, Rotterdam CS, Leiden CS, Eindhoven CS en Amsterdam Zuid hangen digitale schermen waarop reizigers dagelijks wisselende (nieuws)uitzendingen zien. Met dit initiatief willen ProRail en NS het verblijf op het station veraangenamen en het gevoel van veiligheid op de perrons verhogen.

Staatsbosbeheer en NS hebben de handen ineen geslagen en bieden de reiziger met door boswachters gemaakte korte filmpjes een ‘natuurlijk’ rustpunt tijdens zijn of haar reis. Daarbij staan de tien Nieuwe Wildernisgebieden van Staatsbosbeheer, en vooral de dieren die daarin leven, centraal.

Spotten maar!
De eerste 2 boswachtersfilmpjes draaiden in december al op de maandagen en dinsdagen. Komende maand draaien er afwisselend vijf filmpjes van de boswachters Evert Thomas, Thomas van der Es en Hans Breeveld op alle schermen van RailTV. Ze gaan over de wildernisgebieden Hart van Drenthe, Oostvaardersplassen en de Biesbosch. De kans om ze te spotten is het grootst op maandag- en dinsdagochtend en in het weekend.

In april 2013 was de lancering van RailTV op vijf grote stations. In 2014 volgen mogelijk nog meer stations. Met RailTV verwachten ProRail en NS ook een betere spreiding van reizigers op de perrons waardoor het in- en uitstappen soepeler gaat. 



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken