Tweede nummer Boer zoekt Vrouw Magazine is uit

Tweede nummer Boer zoekt Vrouw Magazine is uit
  • Content
  • 27 jan 2014 @ 12:06
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Het tweede nummer van het Boer zoekt Vrouw Magazine is verschenen. In het magazine over het populaire programma en meer, staan de thema’s Land, Leven, Liefde centraal.

Het eerste nummer van het Boer zoekt Vrouw Magazine verscheen december jl., aan het begin van de reeks Boer zoekt Vrouw Internationaal, en vloog de winkel uit. 

De boeren uit het programma waren te spreken over hun rol in het magazine. Oud-deelnemers Jos en Dycke namen het allereerste exemplaar in ontvangst. Dycke: “Heel leuk blad, en niet alleen over de boeren uit het programma, maar over allerlei dingen van het landleven.”

Een greep uit de onderwerpen van het tweede nummer:

  • Alles over de boeren uit Boer zoekt Vrouw Internationaal
  • Tips van Aletta voor een vakantie op Bonaire
  • Koken met kinderen in restaurant De Kas
  • Buiten met: Tooske en Bastiaan Ragas
  • De boer op: valentijnsreportage over de herkomst van de roos
  • Oud-deelnemers Pros en Jolanda vertellen over het geheim van hun liefde
  • Een emotioneel verhaal van Swaen, die vorig jaar op boer Martin schreef


Uitgeverij FC Klap maakt Boer zoekt Vrouw Magazine in nauwe samenwerking met omroep KRO en producent Blue Circle. Deelnemers en oud-deelnemers van het programma komen aan het woord in het blad, maar Boer zoekt Vrouw Magazine is óók een blad over de thema’s Land, Leven en Liefde in de breedste zin van het woord. 

Boer zoekt Vrouw verbindt mensen, niet alleen in het programma maar ook daarbuiten: met het hele gezin voor de buis en met collega’s bij de koffie-automaat. Het programma brengt bijzondere verhalen van gewone ‘echte’ mensen in beeld, het is authentieke televisie dat met integriteit en respect voor de deelnemers wordt gemaakt.

Boer zoekt Vrouw is uitgegroeid tot een van de sterkste merken van Nederland, een merk dat staat voor ‘echt’, ‘puur’, ‘groen’, ‘natuur’ en dat natuurlijk over ontluikende liefdes gaat. In het blad komen deze thema’s terug in interviews, reportages en andere rubrieken. De pijlers waarop de bladformule rust, zijn onder andere biologische eten, (duurzaam) reizen, liefde (daten), wonen en passie voor alles wat groeit en bloeit.


 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken