22tracks en Kornuit van Grolsch lanceren nieuw muziekconcept
- Content
- 6 feb 2014 @ 12:02
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Branded content
- 6 feb 2014 @ 12:02
- Redactie Contentmarketing
Music discovery service 22tracks organiseert samen met Kornuit van Grolsch 22sessions. Binnen dit nieuwe muziekconcept wordt de jongste generatie muzikanten uitgenodigd om live op te treden in nieuwe Kornuit horeca-outlets. De programmering wordt geheel verzorgd door 22tracks.
Sinds de officiële start van 22tracks in oktober 2009, is de service uitgegroeid tot één van de best bezochte en gewaardeerde muzieksites van Nederland. Met '22sessions x #kornuit' gaat de online music discovery service letterlijk live.
In verschillende Nederlandse steden zullen er livesessies plaatsvinden waarbij het ontdekken van de nieuwe generatie jonge muzikanten centraal staat. Van elektronische beloftes tot ijzersterke singer-songwriters, van alternatieve bands tot de next-best rapper van het land. 22sessions richt zich niet op één enkel genre, maar biedt een breed scala aan jonge Nederlandse artiesten.
De link met Kornuit van Grolsch is snel gelegd. Waar het motto van de Kornuiten “Behoud het goede, maar blijf ontdekken" is, geeft 22sessions dit muzikaal vorm. Kornuit van Grolsch is een nieuwe generatie pils, gebrouwen door de jongste generatie brouwers van Grolsch. Een pils dat hoort bij een avondje stappen met vrienden.
De eerste try-out editie van 22sessions heeft inmiddels plaatsgevonden in Club Funk, Amersfoort. Bekijk de registatie hiervan hier.
Op 21 februari zal 22sessions x #kornuit neerstrijken in Edel Amsterdam, waar de ogen gericht zullen zijn op DJ Last Mood die een live house-set zal verzorgen.
De registratie van 22sessions ligt in handen van het Amsterdamse film- en televisieproductiebedrijf, Firma Daan & Laan. Het concept 22sessions is een idee van 22tracks en wordt mede uitgevoerd en mogelijk gemaakt door mediabureau MEC, Firma Daan & Laan en Koninklijke Grolsch.
De registraties van de 22sessions zullen te zien zijn op www.ontdekkornuit.nl en Facebook.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing