Content Club Nederland vindt met Regardz vaste locatiepartner

Content Club Nederland vindt met Regardz vaste locatiepartner
  • Content
  • 13 feb 2014 @ 10:00
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branded contentTrends

Op donderdag 6 maart vindt de vierde editie plaats van de Content Club Nederland, met als thema ‘Content en Cultuurverandering’. In Eindhoven bij De Gele Kegels van Regardz, dat vanaf 2014 de vaste locatiepartner is van de Content Club.

“We zochten voor onze clubbijeenkomsten een vaste partner, die beschikte over verschillende locaties verspreid over Nederland. Regardz sluit perfect bij die wens aan”, vertelt Mark de Lange van Content Club Nederland. De vorige edities van de Content Club Nederland waren bij Conquaestor in Utrecht, en NRC Media en IBM Nederland in Amsterdam, bedrijven die tegelijk ook een spreker leverden. “We kregen steeds vaker het verzoek of we met de Content Club het land konden ‘intrekken’. Met Regardz kunnen we ook aan die vraag voldoen”, aldus Cor Hospes, van de Content Club Nederland.

Concretisering van visie
Luc van Bussel, bestuursvoorzittter Regardz: "De visie van Regardz is dat mensen elkaar blijven ontmoeten ondanks de digitale revolutie. Zakelijke ontmoetingen voor vergaderingen, trainingen of congressen zijn niet weg te denken uit ondernemend Nederland. Onze samenwerking met Content Club kun je zien als een concretisering van die visie. Bovendien zijn wij een organisatie die zelf ook stappen maakt op het gebied van contentmarketing. Met de Content Club halen we dus niet alleen het kenniscentrum op het gebied van contentmarketing in huis, maar ook een netwerk van specialisten die ook ons verder kunnen helpen.”

Verder professionalisering
De samenwerking met Regardz onderstreept de professionalisering en ambities van de Content Club Nederland. Eerder al vond het met Crystal Park New Media een vaste partner voor de livestreams en videoregistraties. Andere sponsors evenzo voor 2014 zijn: BytheGrape, de wijnwinkel van Nederland met goede wijncontent; Mobi-Q live marktonderzoek via mobiele devices; en Feeder voor nieuws op maat.

Content en Cultuurverandering
De vierde editie van de Content Club heeft als thema ‘Content en Cultuurverandering’. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via de Meet-Up.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken