Head Office voegt gamification en branded games toe aan expertise
- Content
- 4 feb 2014 @ 11:55
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - DigitaalTrends
- 4 feb 2014 @ 11:55
- Redactie Contentmarketing
Het Belgische contentmarketingbureau Head Office stelt zijn Gamehub voor: een ervaren team binnen het bedrijf dat zich toespitst op alles wat met gaming te maken heeft. Dat gaat enerzijds om het bedenken en realiseren van gamification-projecten en branded games voor bestaande klanten en anderzijds om het leveren van diverse content marketing-services aan toonaangevende partijen binnen de game-industrie zelf.
Met de Gamehub speelt Head Office in op de stijgende vraag naar digitale en innovatieve contentmarketing-oplossingen. Gilles Van Lembergen, General Manager van Head Office, is overtuigd van de meerwaarde van de Gamehub: “Engagement en entertainment zijn ontzettend belangrijk voor een authentieke en langdurige klantenrelatie. Weinig industrieën doen dat beter dan de game-industrie die gestoeld is op hechte communities en brand loyalty. Die learnings en expertise willen we nu met de Gamehub ter beschikking stellen aan de hele Head Office-portefeuille.”
Centraal in de Gamehub van Head Office staan twee ervaren rotten uit de game-industrie: David Verbruggen en Youri Loedts. Samen hebben ze meer dan 30 jaar ervaring op zak. David Verbruggen begon zijn carrière in de retailsector van games, volgde dat op met enkele jaren in de gamejournalistiek en vond uiteindelijk zijn ware roeping in gamegerelateerde marketing, sales en events. David richt zich in de gamehub vooral op new business en account management.
Youri Loedts stortte zich voornamelijk op de gamejournalistiek. Hij was jarenlang hoofdredacteur van het Officieel PlayStation Magazine en speelde een sleutelrol in tientallen andere online en offline media. Binnen de Gamehub zorgt Youri voor de creatieve ideeën en begeleidt hij projecten.
Voor de uitwerking van projecten werkt de Gamehub nauw samen met de strategie, digitaal, creatief, content en prepress van Head Office.
Bron: thecontentfactory.be
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing