Twee onvermijdelijke ontwikkelingen van contentmarketing

Twee onvermijdelijke ontwikkelingen van contentmarketing
  • Content
  • 24 feb 2014 @ 12:19
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • JournalistiekStorytelling

Op bernasco.nl een goede blogpost over de toenemende vlucht van contentmarketing. De schrijver van het artikel, Jesse van der Wulp, vindt het goed nieuws. Vooral omdat dit diverse, onvermijdelijke ontwikkelingen in gang zet, waaronder één die hij persoonlijk sterk toejuicht: de toename van een journalistieke inslag binnen de marketing.

De twee ontwikkelingen die beschreven worden zijn:

Ontwikkeling 1: een nieuwe, journalistieke ervaring

Ontwikkeling 2: toenemend belang van curatie en custom content streams

Lees verder op bernasco.nl.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken