Kennedy Van der Laan zet nog steviger in op innovatie

Kennedy Van der Laan zet nog steviger in op innovatie
  • Content
  • 18 mrt 2014 @ 15:06
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Trends

Advocaten- en notariskantoor Kennedy Van der Laan timmert al een tijd hard aan de weg op het gebied van B2B-contentmarketing. Om het kennis- en innovatiebeleid binnen het kantoor door te ontwikkelen is per 1 april 2014 Jeroen Zweers als Knowledge & Innovation Director bij Kennedy Van der Laan aangesteld. Het is een logische overstap, want Zweers is afkomstig van Dirkzwager Advocaten en Notarissen, ook al een voorloper op het gebied van B2B-contentmarketing.

Jeroen Zweers was voor zijn komst naar Kennedy Van der Laan werkzaam bij Dirkzwager Advocaten en Notarissen waar hij sinds 1998 verantwoordelijk was voor kennisdeling, conceptontwikkeling en ICT. Voor zijn werk op het gebied van kennisdeling heeft zijn voormalige kantoor in 2011 onder meer de Gouden Zandloper voor ‘beste en meest innovatieve kennisdeler’ ontvangen.

“Met de komst van Jeroen als onze nieuwe Knowledge & Innovation Director wordt ons Management Team verder versterkt. Hij zal een belangrijke rol vervullen bij het verwezenlijken van onze ambitie om de wijze waarop we samenwerken met onze cliënten te blijven vernieuwen en verbeteren. We willen onze hoge klanttevredenheid behouden en de relaties met onze cliënten duurzaam bestendigen. Het naar een hoger plan brengen van onze innovatiekracht en de manier waarop we kennis delen zal daar zeker aan bijdragen”, aldus Bart de Man, Managing Partner Kennedy Van der Laan.

Jeroen Zweers over zijn overstap: “In de afgelopen 16 jaar heb ik mij gespecialiseerd als bouwer en conceptbedenker. Ik deel met Kennedy Van der Laan de ambitie om de wereld om mij heen te vernieuwen. Het kantoor heeft sinds de oprichting durf getoond om anders te zijn dan anderen. Dat spreekt me aan en ik zie er dan ook enorm naar uit om samen een bijdrage te leveren aan de innovatie van de advocatuur.”

Albert Jan Huisman, directeur Marketing & Business Development van Kennedy Van der Laan, zegt op advocatenblad.nl blij te zijn met de komst van Zweers. ‘Ik zie zijn rol als een duidelijke aanvulling op de mijne. We zetten de komende jaren sterk in op kennis en innovatie. Waar ik meer aan de voorkant van het proces zit met business development, marketing en communicatie, beheerst Jeroen als geen ander de techniek die aan de achterkant hard nodig is.’

Zowel Kennedy Van der Laan en Dirkzwager zijn mooie cases van B2B-contentmarketing. Lees er meer over!

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken