Net-a-Porter lanceert campagne met augmented reality
- Content
- 25 mrt 2014 @ 14:28
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - PrintVerdienmodellen
- 25 mrt 2014 @ 14:28
- Redactie Contentmarketing
Online retailer in luxe kleding, Net-a-Porter, heeft een lente- en zomercampagne gelanceerd, waarbij de consumenten via augmented reality direct producten kunnen scannen en kopen.
De campagne bestaat uit vier scenes die gefotografeerd zijn in Parijs. Elke scene is gekoppeld aan Layar zodat de lezers direct de pagina kunnen scannen. De Layar-app geeft de vijf best verkopende producten weer die dan te kopen zijn.
Een ‘shop’ button zweeft over het model in de advertentie en leidt de kopers naar een lijst met producten. De campagne komt in print publicaties wereldwijd.
Ondanks dat Net-a-Porter een onine retailer is, geloven ze dus blijkbaar ook in de kracht van print. Dit komt ook terug in het onlangs gelanceerde glossy printmagazine: Porter. Deze merkpublicatie wordt wereldwijd verkocht in krantenkiosken. Online is het een 'shopable' digitale editie.
De eerste editie bestaat uit ongeveer 65% redactionele content en uit 35% advertenties. De oplage is 350.000 exemplaren.
Bron: mumbrella.com
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing