Beleef! Nieuw magazine voor de Zonnebloem

Beleef! Nieuw magazine voor de Zonnebloem
  • Content
  • 4 apr 2014 @ 12:27
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Beleef! is het nieuwe magazine van de Zonnebloem. De aangescherpte visie en merkstrategie van de Zonnebloem zijn het vertrekpunt geweest voor het nieuwe magazine dat mensen met een lichamelijke beperking wil bereiken. Bindinc. Custom Media heeft voor de Zonnebloem het nieuwe magazine ontwikkeld.

In het nieuwe tijdschrift Beleef! staan inspirerende en persoonlijke verhalen, handige tips over toegankelijke uitjes en vakanties, nieuws en gadgets voor mensen met een fysieke beperking. Het straalt warmte uit en zorgt voor binding met de lezer. Het magazine vertaalt de nieuwe strategie en identiteit van de Zonnebloem naar een magazineformule. Beleef! heeft een eigentijdse, actieve uitstraling, biedt verdieping en gaat in dialoog met de (potentiële) deelnemers van de Zonnebloem.

Arno Saladin, hoofd Marketing & Communicatie bij de Zonnebloem: "We hebben voor Bindinc. gekozen vanwege de kennis en ervaring met Custom Media, het inlevingsvermogen in de doelgroep en het grote lezersbereik."

Bindinc. ontwikkelde de redactionele formule en het vormconcept voor het nieuwe magazine en verzorgt de redactionele productie. Beleef! verschijnt 4x per jaar in een oplage van 80.000 exemplaren. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken