Content Marketing Score: de effectiviteit van je contentmarketing op LinkedIn meten

Content Marketing Score: de effectiviteit van je contentmarketing op LinkedIn meten
  • Content
  • 1 apr 2014 @ 11:50
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Onderzoek

Gisteren lanceerde LinkedIn de Content Marketing Score. Dit is een manier om het effect te meten van de content-marketinguitingen die je als merk of bedrijf op LinkedIn hebt geplaatst.

LinkedIn's Content Marketing Score geeft inzicht in de engagement die je creeert. De score is gebaseerd op is het aantal unieke leden die engaged zijn gedeeld door de totale actieve doelgroep. De engagement komt dan voort uit je gesponsorde updates, company pages, LinkedIn groepen, medewerkers updates en posts van je influencers.

Bekijk de video voor meer uitleg.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken